תערוכת ענק ייחודית “רכבות” במתחם הרכבת המתחדש בירושלים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

“רכבות”-לראשונה בישראל תערוכת ענק ייחודית “רכבות” במתחם הרכבת המתחדש בירושלים חוויה לכל המשפחה!

מ -30.9 – 4.8.2013

מעל קילומטר של מסילות רכבת, נופים מרהיבים ואוטנטיים

רכבות נדירות ומקוריות מתחילת דרכה של הרכבת ועד היום

התערוכה בהפקת חברת בימות ועיצוב במה

תערוכת רכבות
תערוכת רכבות

“עולם הרכבת 2013”– תערוכת ענק, מודולארית ומרהיבה, המציגהאת עולם הרכבות מתקופות היסטוריות שונות (מקיטור ועד רכבות חשמליות) ואת כל הדגמים המפורסמים ביותר של עולם הרכבות – לראשונה בירושלים במתחם התחנה הישנה המחודש, בהפקת חברת בימות וחברת עיצוב במה.

התערוכה מאפשרת לצופה לחוותאת עולםהרכבות החל מדגמים המוקדמים שיוצרו עוד לפני מלחמת העולם הראשונה ועד הרכבות המשוכללות ביותר בעולם, הקיימות כיום.

למעלה מקילומטר של פסי רכבת, עליהם כעשרות רכבות מיניאטוריות מכל התקופות והסוגים, שיאפשרו לחובבי עולם הרכבות, שמספרם בישראל הולך וגדל, ולצופים בתערוכה ללמוד וליהנות מעולם חדשהנגלה לעיניהם.

התערוכה הייחודית מאפשרת לקהל המבקרים ליהנות מצפייה מקרוב בעשרות דגמים נדירים ומיוחדים של רכבות, שהוטסו מכל רחבי העולם והושאלו מאספנים ידועים, כל זאת במיוחד לצורך התערוכה בישראל.

יוזם התערוכה – מנכ”ל בימות, יואל פאר: “הנוסעים בתערוכה ירגישו באירופה למשך כמה ימים. התערוכה מאפשרת “קפיצה קטנה לחו”ל”. הקפדנו על חוויה אוטנטית ומקורית של נופים, אתרים וסביבה המשתקפת ממסע ברכבת. הרכבות המפורסמות בעולם, כבר בדרך אלינו, לתערוכה.

הרכבות בתערוכה נוסעות בתוך נוף אירופאי התואם במדויק את המציאות: פארקים, תחנות דלק, מסעדות, בניינים ומבנים ציבוריים, כבישים סואנים, מנהרות, אגמים, נהרות ונופים מרהיבים! כמו כן, בתערוכה ניתן לחזות גם בתרחישים שונים ומפתיעים כגון תאונות דרכים, תיקונים בצידי הדרך, רוכבי אופניים ועוד.

רכבות משא מיוחדות עוברות בין המפעלים, רכבות מפוארות נוסעות במהירות בנופיה המרהיבים של אירופה, קטרים בעלי מפרקים מיוחדים עולים במעלה הרי האלפים

והרשימה עוד ארוכה…

כל סוגי הרכבות הקיימות מקבלות  ייצוג בתערוכה – רכבות קיטור, דיזל וחשמל.

כמו כן מוצגים , רכבות נדירות כדוגמת:

*קטר “הקרוקודיל” קטר משנות השלושים, הקטר תוכנן במבנה גמיש ומפרקי על מנת שיוכל לעבור במסלולי הרי האלפים העקלקלים עם רכבות משא ארוכות.

*רכבת הרינגולד המפוארת – רכבת האקספרס המפוארת במיוחד מציגה פאר והדר נדירים בעולם הרכבות אשר עוברת ברחבי אירופה.

*רכבתpos  TGV, ששברה את שיא המהירות העולמי בנסיעה על מסילה כפולה (מסילת רכבת סטנדרטית) בניסוי שנערך לאחרונה נסעה במהירות של למעלה מ-574 ק”מ לשעה.

תערוכת רכבות
תערוכת רכבות

יוזם התערוכה ומנכ”ל חברת בימות , יואל פאר: “תערוכת הרכבות הינה התערוכה הגדולה בישראל בתחום הרכבות ההולך ומתפתח בכל העולם. באירופה תערוכות מסוג זה מוצלחות מאד ומבקרים בהם מיליוני מבקרים. גם בארץ, קיימים מועדוני מעריצים רבים וחובבי רכבות, התחום זוכה להערכה רבה, מידיי שנה נוספים יותר ויותר מעריצים.

תערוכות חדשות אלו מיועדות לכל המשפחה. המבקרים יכולים ליהנות מחוויה מרגשת, מעניינת לימודית וייחודית, הכוללת צפייה בסרטים המצולמים על גבי מסכי פלזמה ענקיים מהרכבות עצמן, פינות יצירה והרכבה של רכבות ועוד…

תערוכת “עולם הרכבת 2013”. הראשונה מוצגת במתחם הרכבת הישנה המתחדש. במתחם עצמו אפשרויות בילוי מהנות המשלימות את חווית הביקור בתערוכה. אין ספק, כי הקמתהתערוכה דווקא במתחם זה מאפשרת לקהל ליהנות מהחוויות הרבות שמציע המתחם עצמו, לצד תערוכת הרכבות הגדולה.

המנהל האומנותי של התערוכה, שמעון פוטרמן: “כל חברי מועדון הרכבת הירושלמי השותפים לעשייה, חובבי הרכבות בישראל ומומחים לתחום ברחבי העולם מתרגשים ומצפים לתערוכה – שתהייה הגדולה מסוגה במזרח התיכון ומהגדולות בעולם. הדגמים הנדירים, המגוון הרב והאוטנטיות לצד האווירה האירופאית שהיוותה השראה למסלולים יהפכו את התערוכה לאחת המדוברות בעולם.

הקפדנו על רכבות נדירות ומיוחדות, על חוויה מרגשת שתסחף את הצופים לשעה של חווית נסיעה נדירה ברכבת, חובבי רכבות מכל רחבי העולם, יגיעו לישראל לצפות בה”.

התערוכה במתחם הרכבת הישנה-“התחנה הראשונה”: מתחם תחנת הרכבת ההיסטורית של ירושלים המוקמת בשכונת בקעה, בין דרך חברון לדרך בית לחם על ציר התרבות של העיר; בסמוך לתיאטרון החאן, הסינמטק, ותיאטרון ירושלים, גן הפעמון ופארק המסילה, שעתיד להפוך למסלול האופנים הראשון בעיר .

במתחם מגוון עסקים כגון: שוק האוכל של התחנה של ניר צוק, בתי קפה, מסעדות, כדוגמת קפה לנדוור, מסעדת אדום הירושלמית הוותיקה, וגלידת וניליה. מרכז המבקרים – Smart Tourחנות Smart Tour ובנקודת יציאה לסיורים באזור כמו: טיולי סאגוואי וטיולי אופניים היברידיים.

מומלץ לשלב ביקור בתערוכה לצד בילוי וסיור באזור מתחם התחנה. 

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים: www.bimot.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים