שופרסל במהלך נוסף להרחבת מיתוג פרטי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
106il -lifestyle

כולם עסוקים בנושא יוקר המחיה, בשופרסל יוקר המחיה תופס תאוצה נוספת עם הודעת הרשת על כניסתה לשוק החלב – הנחשב בעני צרכנים רבים למזון בסיסי. לא מזמן התבשרנו על מוצרים אחרים שהרשת מתגה לשורותיה כחלק ממהלך אסטרטגי להוזלת יוקר המחיה בישראל ובכך לגרוף לשורותיה צרכנים חדשים, או צרכנים כאלו שנטשו את הרשת לטובת רשתות מזון  זולות אחרות. שופרסל מצהירה כי תמשיך במדיניות של יצור ושיווק מוצרי איכות אך במחירים אטרקטיביים יותר לטובת מיגור יוקר המחיה . 

במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע בת”א, הציגה שופרסל את סל המוצרים אותם תהפוך למיתוג פרטי ב- 4 קטגוריות:

  • חלב טרי 3% ו- 1%
  • שוקו טרי 2% בשקיות ובקרטונים
  • שמנת להקצפה 38%
  • גבינה צהובה וגבינה צהובה מגורדת

לפי מנכ”ל הרשת מר איציק אברכהן יושקו מוצרים בקטגוריות נוספות, ביניהן: חלב מועשר, גבינת גאודה, חלב ללא לקטוז, גבינות מוצרלה וגבינות שמנת.

*מוצרי החלב והשמנת ייוצרו עבור שופרסל על ידי מחלבת רמת הגולן.

*גבינות צהובות מסוג הגאודה, ייבואו מחברת Campina מהולנד,  (חברה המחזיקה את המחלבה הרביעית בגודלה בעולם.)

*גבינות הפרמזן ייבואו מחברת Zanetti מאיטליה, (חברה מהגדולות באיטליה לייצור פרמז’ן).

*גבינות האדם ייבואו מחברת  Berglandmilch מאוסטריה  (חברה הגדולה בתחומה ומהמובילות בעולם בתחום).

מחירי החלב מצויים תחת פיקוח ממשלתי, אך לדברי מנ”כל הרשת הם יהיו מתחת למחיר הנדרש. תחת הכותרת “אותה איכות, ללא המותג, פחות כסף”.

2 20152719

ומה נשתנה במחיר??

חלב טרי מהרי הגולן 3% ו- 1% ללא חומרים משמרים  – מחיר חלב 3% בקרטון 1 ליטר – 5.40 ₪, מחיר חלב 1% בקרטון 1 ליטר – 5.30 ₪.

שוקו טרי 2% ללא חומרים משמרים, כמו שכל הילדים אוהבים. 1 ליטר – מחיר 9.90 ₪.  מארז שקיות שוקו לדרך 8 יחד’ X 225 מ”ל  מחיר 16.90 ₪.

שמנת להקצפה 38%  250 מ”ל 5.90 ₪.

גבינה צהובה חצי קשה וללא חומרים משמרים מתוצרת אוסטריה  22% 200 גרם 11.90 ₪. גבינה צהובה במעדניה 1 ק”ג 37.90 ₪.

מוצרי החלב מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ומגיעים לכ- 15% מהסל, עם הוצאה שנתית  בגובה של כ- 7.5מיליארד ₪.

*שופרסל מציעה מעל 1400 מוצרים בעלי איכות דומה למותגים מובילים במחיר מוזל יותר. אסטרטגית המיתוג הפרטי שואפת לשינוי הרגלי הצריכה של לקוחות ע” הורדת המחירים ומאידך קבלת מוצרים באיכות שאינה נופלת מהמוצר הממותג.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים