“שבוע הקולינריה ההודית” בישראל בנוכחות השף ההודי במלון דן תל אביב

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

השף המפורסם ביותר בהודו הגיע לביקור רשמי בישראל לרגל פתיחת שבוע הקולינריה ההודית.

Pavan Kapoor, שגריר הודו בישראל ורפי שדה, מנכ”ל מלונות דן פתחו את “שבוע הקולינריה ההודית” בישראל היום במסיבת עיתונאים עם ארוחת צהריים משובחת במטעמי הודו..

באירוע השתתפו צמרת שגרירות הודו בישראל, הנהלת רשת מלונות דן ושפים ישראליים בכירים, בניהם: ד”ר אנג’ו קומאר, סגנית שגריר הודו בישראל, גידי פדרמן, מבעלי חברת מלונות דן, רפי בארי, סמנכ”ל שיווק ומכירות של מלונות דן, חיים שפיגל, ראש אגף מזון ומשקאות של מלונות דן, איתי אליעז, מנכ”ל מלון דן תל-אביב ועוד.

 Sanjeev Kapoor, נחשב לשף הפופולרי והחשוב ביותר בהודו אשר נבחר לשף ההודי הטוב ביותר על ידי ממשלת הודו לשף Kapoor ערוץ טלוויזיה משלו FoodFood והוא נחשב לאחת הדמויות המוכרות ביותר בטלוויזיה ההודית.  ייצג את הודו בהתאחדות השפים העולמית והיה השגריר ההודי לקמפיין של האו”ם בנושא בישול נקי. לאורך השנים, השף Kapoor בישל ארוחות ממלכתיות לראש ממשלת הודו. לשף Sanjeev Kapoor יש 5 מסעדות פופולריות בהודו וסניפים ברחבי העולם והוא משתתף באופן קבוע בתוכניות אוכל מובילות ברחבי הארץ לצד רייצ’ל ריי, ריצ’ארד קווסט ורנה רדזפי.

אתר האינטרנט של שף Sanjeev Kapoor, הכולל מעל 15,000 מתכונים מושך בכל חודש מעל 10 מיליון גולשים ויש לו מעל 4 מיליון עוקבים בדף הפייסבוק שלו, הוא פרסם מעל 200 ספרי בישול ומתכונים אשר תורגמו ל-7 שפות והפכו לרבי מכר ברחבי העולם.

Pavan Kapoor, שגריר הודו בישראל אמר באירוע: “הגעתי לשגרירות הודו בישראל לפני חודשיים ואני מאוד נרגש להיות כאן. סנג’יב קאפור שהגיע במיוחד לאירוע זה הוא אחד מהשפים הנודעים בעולם שלקח את האוכל ההודי לדרגה אחרת ומה שהוא יבשל כאן במהלך שבוע הקולינריה ההודית זאת דרגה אחרת של אוכל הודי ממה שהישראלים מכירים.

כבר הספקתי לבקר בישראל בכמה מסעדות הודיות טובות ואני מקווה שאחרי השבוע הזה והביקור של השף קאפור נצליח להביא לישראל עוד אוכל הודי ולעורר את החשק אליו. מרבית מהישראלים שמגיעים לטייל בצפון הודו נחשפים לסוג אוכל מסוים, לא זכו להכיר אזורים אחרים בהודו המציעים סוגי אוכל נוספים ובעזרת שבוע זה אני מקווה שהם יחשפו לכל הסגנונות של המטבח ההודי.”

השף Sanjeev Kapoor פתח את דבריו בעברית והציג את עצמו: “שלום, מה שלומכם? שמי סנג׳יב.” השף קאפור אמר: “אני שמח להיות חלק מהשבוע הקולינרי הזה ובאתי לישראל ללמוד וגם לחלוק וללמד. הידע על הודו ואוכל הודי קיים אבל אנשים לא ממש מכירים אוכל הודי כי אפילו בהודו לא יודעים הכל על האוכל ההודי, כי יש המון מה לדעת.

אוכל הודי זה כמו רופא מודרני של ימינו, הרופא נותן לך 6 כדורים בצבעים שונים כך גם האוכל ההודי, הוא משלב בתוכו תבלינים וטעמים שונים בצבעים שונים בקערה אחת. בשבוע הקולינריה ההודית בישראל אנו עושים ניסיון כנה להציג מהו אוכל הודי. יש בו שכבות רבות, מפתיעות וחדשות וגם אחרי 10 ביסים אפשר לגלול טעמים חדשים. אני מזמין אתכם אליי הביתה מתוך תקווה שגם אתם תזמינו אותי אליכם לטעום אוכל מקומי.”

“שבוע הקולינריה ההודית”  יוזמה משותפת של שגרירות הודו בישראל ורשת מלונות דן, במסגרתו, השף  Sanjeev Kapoorיחבור לדוד ביטון, שף מלון “המלך דוד” ירושלים ויחד הם יבשלו וייצרו מנות הודיות אותנטיות אך כשרות שיצטרפו לתפריט של מסעדת La Regence במלון ל-3 ארוחות מיוחדות בלבד – חוויה קולינרית הודית/ישראלית משובחת וכשרה.

הארוחות המיוחדות במסגרת “שבוע הקולינריה ההודית” יוצעו בין התאריכים: 17-19/5/16, החל מהשעה 19:00 במסעדת  La Regence במלון “המלך דוד” ירושלים. בנוסף, דן גורמה תל-אביב יציע סדנאות בישול מקצועיות עם השף Sanjeev Kapoor. הסדנאות יוצעו ב-22/5 בשעות הבוקר ואחר הצהריים.

צילום תמונה ראשית : סיון פרג’. בתצלום:  ד”ר אנג’ו קומאר, סגנית שגריר הודו בישראל, רפי שדה, מנכ”ל מלונות דן, Pavan Kapoor, שגריר הודו בישראל והשף ההודי המפורסם Sanjeev Kapoor.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים