שבוע האופנה GINDI TEL AVIV

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

שבוע האופנה GINDI TEL AVIV FASHION WEEK 2014 ו” AMOR” מכריזים על בואו של בית האופנה המוביל MISSONI מאיטליה אשר יציג בערב הגאלה לפתיחת שבוע האופנה את תצוגת קולקציית מיסוני אביב קיץ 2014 בישראל.

לרגל בואם של מיסוני לשבוע האופנה בתל-אביב, אמר מוטי רייף:

“אנו נרגשים מאד לבואם של בית האופנה המוביל והמכובד ביותר MISSONI  לתל-אביב.  אנו רואים בכך גאווה גדולה שבית אופנה כה גדול בעולם מגיע לאירוע הגאלה של שבוע האופנה של המעצבים הישראלים. זו הצדעה ברמה הבינלאומית לרמת עיצוב האופנה בישראל ולהפקה הבינלאומית הגבוה של שבוע האופנה. “

ערב הגאלה של שבוע האופנה Gindi Tel Aviv Fashion Week  בשיתוף AMOR  יערך ביום ראשון ה 9.2.2014 למוזמנים בלבד, ויהיה לפתיחה החגיגית לשבוע האופנה אשר יציג 22 תצוגות ב 3 ימים, עם מיטב האופנה של מעצבי האופנה המובילים בישראל.

תצוגת אופנה
תצוגת אופנה

במסגרת הגעתו לארץ של מותג האופנה  MISSONI , המיוצג בישראל ע”י “AMOR”מזה כעשור, צפויות להגיע לארץ ממשפחת מיסוני: אנג’לה מיסוני  ומרגריטה מיסוני. שיהיו לאורחות הכבוד בערב הגאלה, ובמסגרת ביקורם הקצר בישראל יפגשו גם עם מעצבי האופנה הישראלים המציגים בשבוע האופנה.

שבוע האופנה “GINDI TLV FASHION WEEK” נערך על ידי החברות גינדי השקעות, משה ויגאל גינדי והריבוע הכחול נדל”ן, המקימות את TLV FASHION MALL, קניון האופנה של ישראל, בהפקתו של מוטי רייפ,  מפיק האופנה,  ויתקיים בין התאריכים  9-12 במרץ 2014 במתחם הקניון TLV FASHION MALL קניון האופנה של ישראל, שיפתח במהלך 2015 (השוק הסיטונאי של תל אביב לשעבר).

זאב שטיין, מנכ”ל הריבוע הכחול נדל”ן אמר: “הדבר הטבעי מבחינתנו כמי שמקימים את קניון האופנה של ישראל TLV FASHION MALL, הוא לתמוך בתעשיית האופנה הישראלית כחול – לבן. אני מברך את משפחת מיסוני על הגעתם לשבוע האופנה, ומאחל בהצלחה לכל המעצבים שיציגו.”

בית האופנה AMOR  חוגג 2 עשורים  של אופנה עילית, ומזניק את אירועי העשרים שנה בתצוגה אופנה ענקית של MISSONI, הפותחת את שבוע האופנה גינדי תל אביב.

20 שנה אחרי שפתחו את החנות הראשונה בכיכר המדינה, דנה אונגר בר-דיין ומירי חבס חוגגות שני עשורים של ייבוא מוקפד של מיטב קולקציות האופנה העילית בעולם, דוגמת דולצ’ה וגבאנה, מיסוני, לבוטן, פוצ’י ורוברטו קוואלי, לצד מותגי אופנה צעירים ועכשווים דוגמת איזבל מארה, ג’וזף, פול סמית’ ורייצל זואי. ובסה”כ כ-40 מותגי אופנה המיוצגים בלעדית בישראל, עם מיטב הקולקציות, הנבחרות בקפידה, ומוצגות בשני בתי אופנה מרווחים (נשים וגברים בנפרד) בכיכר המדינה.

בשבוע האופנה Gindi tel Aviv fashion week  יוצגו תצוגות האופנה של מיטב מעצבי האופנה הישראליים: תמרה סלם once, אלמביקה, דניאלה להבי, ששון קדם, דיסני, רונן חן, דורית בר-אור, לי גרבנאו, דורין פרנקפורט, סמפל, רזיאלה, קום איל פו, שי שלום, טובהל’ה, רונן פארצ’ה, מעצבים צעירים UPCOMMING DESIGNERS, ירון מינקובסקי, שנקר, גדעון אוברזון, קארן אוברזון ומשכית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים