רשת “את” לבני נשים- פשוט להיות את.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
CHARISMA_mix

יש רשתות וחנויות רבות ללבני נשים, ויש את החנות של רשת “את” .לאחר ביקור בחנות בדיזנגוף תל אביב, התלהבתי התאהבתי וקניתי. בחורף הזה בטוח יהיה לי חם ונעים.  רשת “את” הוקמה ע”י דפנה קופר בשנת 1978 אשר ראתה בחזונה את הרעיון של “נשים למען נשים”, כל אישה יכולה להיות יותר סקסית ועדיין להרגיש מאוד בנוח. מאז ועד היום היא דואגת לפתח תחום זה ומשקיעה משאבים רבים בהון האנושי של החברה במטרה להעניק לכל אישה מענה לצרכיה. כבר למעלה מ 34 שנות ניסיון ומקצועיות, וכלקוחה, פשוט כיף למדוד, להתייעץ ולהרגיש בבית.

השם “את” מתאים לחנות שמתייחסת אליך כמו שאת. כדאי להכיר:

הרשת מונה 14 חנויות הפזורות ברחבי הארץ מאשקלון בדרום ועד קריית ביאליק בצפון. בנוסף יישנה חנות אינטרנטית לקניות און ליין מכל מקום בארץ (AT4U.CO.IL).
כל החנויות בבעלות אחת כך שתמיד תרגישו את  המקצועיות עם נשמה ואהבה.

קהל יעד: רשת “את” לבני נשים מתמחה בלבני נשים ושמה דגש רב על שירות ומקצועיות. “את” פונה לקהל יעד בכל טווח הגילאים ומציעה מגוון ענק של מוצרים לכל שכבות האוכלוסייה, ברמות סוציו-אקונומיות שונות. בכל חנות ברשת “את” מוצג מגוון המוצרים הרחב ביותר שקיים בשוק ההלבשה התחתונה ובגדי הים. המוצרים קיימים בדגמים רבים, בכל המידות ובשלל צבעים, כמו כן, יש מגוון מוצרים לנשים עם חזה גדול במיוחד וגם לנשים לאחר ניתוחי חזה ופרוטזות.
על ידי כך נותנת הרשת מענה לכל צורכיהן של לקוחותיה ודואגת כי הן ימצאו את מבוקשן בחנות.

שרות ומקצועיות: בכל סניף של הרשת עובדות מספר רב של מוכרות מקצועיות בעלות ניסיון של 25- 30 שנה בתחום לבני הנשים.
העובדות עוברות הכשרה וימי עיון בתחומי מקצוענות, מכירות ושרות לקוחות.
ברשת עובדות תופרות, שתפקידן להתאים באופן אישי את לבני הנשים לגוף האישה וצרכיה.

מוצרים ומותגים: חזיות, תחתונים, מחטבים,  גופיות, חלוקים, כותנות, פיג’מות, מוצרים סקסיים, בגדי ים, פרוטזות ועוד.

חלוק רחצה של רשת "את"
חלוק רחצה של רשת “את”

מותגי הבית:

MAREI  MEILI  –  מותג וותיק ברשת “את” לבני נשים.
במותג זה ניתן למצוא חזיות, תחתונים, בגדי ים ופיג’מות לכל הגילאים ובכל הסגנונות. קולקציה רחבה מאוד הנותנת מענה לכל צורך. סטים של חזיות ותחתונים מעוטרים בבדים פרחוניים ותחרות רכות ועדינות הנותנות גם מראה  נשי וסקסי אך גם נוחות מרבית.

 CTM מותג צרפתי בעיצוב ואיכות אירופאית
מחלקת הלבשת השינה ניתן למצוא פיג’מות קצרות, ארוכות, חלוקים וכותנות מסוגננות גם לנשים מבוגרות וגם לצעירות. הקולקציה מאופיינת בפיג’מות 100% כותנה, הדפסים צעירים, וצבעים אופנתיים.

VVS – מותג הבוטיק של רשת “את” לבני נשים.
נשיות, סקסיות וחושניות הם הקווים הבולטים בקולקציה. חזיות ותחתונים המשולבים בתחרות יוקרתיות ומשובצות באבנים.

קולקציית חורף 2015:

קולקציה שמדברת בשפה רחבה לכל נשים, רזות, מלאות, בעלות חזה גדול, מנערות ועד נשים מבוגרות. קולקציה המשלבת נוחות עם סקסיות, יופי, בדים רכים פרחוניים ותחרות עדינות.
הקולקציה נבחרת בהתאמה למשפך הגילאים 25-45 (כאשר כל נערה רוצה להיות אישה וכל מבוגרת רוצה להיות צעירה) – ולכן מתאימה לכל הגילאים.
הצבעים השולטים השנה הם גווני הכחול והטורקיז, סגולים ופרחוניים עדינים. הקולקציה משלבת בעיקר את הצבע השחור הנצחי עם אבנים מיוחדות ותחרות רכות לנוחות מרבית.
הקולקציה מורכבת מחזיות ללא ריפוד, גם למידות גדולות וענקיות, מינימייזרים, חזיות הנקה, חזיות ספורט, חזיות פוש אפ וגם חזיות סופר פוש אפ למראה שופע במיוחד.
השנה הצטרפו לקולקציה מספר גזרות חדשות כגון גזרת סטרפלס, חזיות עם רצועות גב מיוחדות משולבות תחרה המתאימות גם לחולצות פתוחות ולמראה רומנטי במיוחד.
נוחות לכל אישה חשובה לא פחות מיופי ועל זה אנחנו שמים דגש.
במחלקת הלבשת השינה אפשר למצוא פיג’מות וכותנות 100% כותנה במבחר
גדול של דגמים.
וגם קולקציית החלוקים מיוחדת במינה, פליזים עבים ורכים במיוחד, חלוקי פלאפי מחממים ומתאימים להתכרבלות בלילות החורף החמים.
כמו כן, ניתן למצוא עליוניות פליז במספר דגמים יפיפיים ומחממים במיוחד.

התמחויות  נוספות ברשת: מגוון רחב של סוגי מחטבים כולל בגדי ים שהם גם מחטבים. כמו כן, את מציעה מגוון פרוטזות, חזיות ובגדי ים המתאימים לכרותות שד. צוות השירות המקצועי, והליווי האישי יעניק עבורך את המוצר המתאים ביותר לך.

“את”, כי מקבלים אותך, רוצים אותך, ומתאימים עבורך לצרכייך האישיים. פשוט להיות “את”. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים