רוצים לצבוע לשנות ולשדרג את הבית? במאמץ קטן תקבלו שינויי גדול

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

לקראת חג הפסח בא לכם לשנות קצת את מראה החדר, להוסיף לו יוקרה לשנות אווירה אך מבלי להחליף הכל ולהגיע להוצאות בהשקעה ענקית. צביעת קיר אחד בחדר בצבע עשיר באשליית עומק תתן לחדר מראה יוקרתי, הוספת כורסה מעוצבת עם תאורה מיוחדת תשנה ותשדרג לכם את המקום.

  טמבור פתחה את עונת הצבע עם חדשנות המתמקדת בשדרוג סביבת החיים, והשיקה צבע פרמיום בשיתוף קסטיאל  

טמבור קסטיאל חדר שינה צילום שי אדםשימוש בצבע החדש שהשיקה טמבור בשיתוף קסטיאל, היא הדרך המתקדמת ביותר להראות מה שצבע יכול לעשות.

כדי להתרשם מצביעת קירות, מרהוט, אביזרים, חפצי נוי, אומנות ועיצוב הבית כדאי להיכנס לקסטיאל  חלל עם למעלה מ 3,600 מ”ר . הצבע לקיר יכול להיות במבחר גוונים עשיר ובגימורים מרהיבים.

  • בעל ‘עומק’ הנותן לקיר מראה יוקרתי
  • כושר כיסוי מעולה
  • כושר הסתרה מעולה
  • רחיצות גבוהה ביותר
  • שומר על אחידות גוון לאורך שנים
  • נוח מאוד לעבודה
  • אינו מטפטף

הצבעים שניתן לבחור מ 4 סדרות: The Islands, The Village, The Forest, The Plastics

Islands Dreams – גוונים של כחול, ירוק, טורקיז עם נגיעה של אפור שקט מרכיבים את סדרת צבעי האיים, משדרים אוירה של רעננות וקלילות.

The Village – סדרת גוונים בהשראת העיירות הציוריות באירופה, עם הבתים הקולוניאליים המסוגננים והצבעוניים, עלי השלכת הכתומים והחומים-סגולים. שילוב הגוונים מתבסס על רקע בגוונים ניטראליים עם נגיעות של גוונים עזים תוך יצירת הרמוניה בחלל.

The Forest – כל צבעי העצים על שלל גווניהם הבסיס של סדרה זו. ירוק בקבוק לצד גווני חום שונים יוצרים הרמוניה נעימה מאוד שמתאימה לחללי מגורים ולמתחמים גדולים שרוצים לנסוך בהם אווירה אינטימית וחום.

The Plastics –  שילוב בין גוונים בעלי אופי מגדרי מובהק של גבריות ונשיות לצד גוונים מבודדים וניטרליים.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪ לאריזת 1 ליטר / 250 ₪  ₪ לאריזת 5 ליטר.

ניתן  להשיג בבית טמבור, בחנות קסטיאל ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

 ________________________________________________

יפרח בן צבי, המראה החייתישימוש ברהיט לשדרוג החדר יתבצע ללא ספק על ידי הוספת כורסא חדשה בעלת נוכחות.

המעצב יפרח בן צבי מרענן את שורות הסטודיו ולכבוד חג הפסח מציג כורסא בלוק קלאסי בזכות משענת הגב הגבוהה והפרופורציות הנכונות לכורסא מראה אלגנטי לכל חלל. כמו במרבית עיצוביו גם כאן הצליח המעצב לשמור על קווים ארכיטקטוניים המשווים לה לוק נקי ומהוקצע.

בזכות הריפוד איתו בחר המעצב לעבוד נוצר קשר בין המראה הקלאסי לבין הלוק העכשווי, לכורסא בד דמוי עור תנין עם טוויסט מדליק של צבע סגול,כמובן שאת הכורסא ניתן להזמין במגוון רב של ריפודים, צבעים וחומרים. המחיר 6,500 ₪.

להשיג בסטודיו יפרח בן צבי, הפרחים 52, רמת השרון. www.ifrach.co.il

__________________________________________________________________________________

106il עיצוב וסטייל  צילום :יח"צ קמחי תאורה
106il עיצוב וסטייל צילום :יח”צ קמחי תאורה

הוספת תאורה  לחלל עם משחקים של אור היא אופציה נוספת לשדרוג החלל בצורה משמעותית 

מותג התאורה הספרדי Vibia , המיובא לארץ על ידי קמחי תאורה, מציג  סדרת גופי התאורה המופתית SET. סדרת גופי תאורה מודולארית, חדשנית ומרהיבה, תאורה דקורטיבית אשר עוצבה במיוחד עבור המותג, על ידי המעצב הבינלאומי J.Ll. Xuclà.  מורכבת מגוף תאורה בעל נורת לד חזקה, אליו מצורפים יחידות מלבניות קטנות, שניתן לתלות על הקיר בכל וריאציה שרוצים והן אלו היוצרות את משחקי האור והצל.  כל אחד יכול להתאים לעצמו את מספר היחידות המלבניות, הזוויות בהן הוא מציב אותן, הטקסטורה אותה הן יוצרות על הקיר והמראה הסופי העולה בדמיונו.

בשל האופי המודולארי והאינסופי בה ניתן לשחק עם הסדרה הייחודית הזו, היא מתאימה לחללים קטנים וגדולים כאחד והיא משמשת לתאורת חלל ואף כתמונה דקורטיבית על הקיר. אין סוף לדמיון! הזויות השונות בהם נתלים הגופים, יוצרות משחקי אור וצל, אפקטים זוהרים והשתקפויות שונות. מחיר יחידה: 5357 ₪.

להשיג בקמחי תאורה רחוב הלח”י 23, בני ברק. www.kamchi.co.il

______________________________________________________________________________________________

שטיח המותג GLOBAL OVERSEAS
שטיח המותג GLOBAL OVERSEAS

פריט נוסף שיכול לשדרג ולרענן את חלל החדר ולהעניק לו חמימות הוא שטיח.  

GLOBAL OVERSEAS מותג שטיחים המככב ברחבי אירופה והפך לשם דבר בעולם, נחת בישראל .  האיכות בולטת בכל שטיח, כל אחד מהם נארג בעבודת יד קפדנית, תוך דגש על יצירתיות. השטיחים נארגים בדרך מסורתית ובעיצוב מודרני.

אחת הקולקציות מציגה את מגמת ה FADE OUT, שטיחים ארוגים שנראים כאילו מתפוגגים. המראה הדועך, מתפוגג של השטיח, הלהיט של השנה בכל הקשור לעולם השטיחים. מראה מדליק, מסקרן ויוצא דופן שיוצר הרבה עניין ומוסיף משמעותית לחלל.  המחיר החל מ 1,000 ₪.

להשיג ברשת “צמר שטיחים יפים”: ראשון לציון, תל אביב, נתניה, הרצליה פיתוח ורמת גן

1-800-20-23-20. www.tzemer.co.il

_______________________________________________________________

גם את המטבח ניתן לשדרג ע”י צביעת קיר והחלפת ברז אלגנטי וחדש.

יצרנית הברזים הישראלית “מדגל” משיקה ברז חדש מדגם pull out, מוצע ב- 4 צבעים מרהיבים: בורגונדי (אדום-יין), שחור, אפור ולבן. בסדרת הברזים  Madgal Art – המשלב עיצוב מטאלי וצבעוניות מרהיבה.

הדגם החדש, בעיצוב אלגנטי וגם איכותי, נשלף ומשלב 2 מצבי זרימה כולל גם מפרק מסתובב של 360 מעלות, כך שניתן לסובבו לכל כיוון, לנוחות השימוש גם מחוץ לכיור.

www.106il.co.il
www.106il.co.il

סדרת “מדגל ארט” מיוצרת מחומרים משובחים הכוללים מתכת איכותית וחומרים פולימרים מתקדמים (APM), המונעים חשש להימצאות עופרת בברז. הפולימר מוטמע גם בחלק החיצוני ומעניק את הצבעוניות המיוחדת.

אחריות – 7 שנים.

מחיר: 700 ש”ח. להשיג: באולמות הקרמיקה המובחרות ברחבי הארץ.

_________________________________________________________________

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים