קולון 101 משיק מהדורה מיוחדת של אבקת כביסה בניחוח פריחה רעננה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מתרעננים: קולון 101 משיק מהדורה מיוחדת של אבקת כביסה בניחוח פריחה רעננה

השקת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה תלווה בקמפיין בהיקף של כ- 3 מיליון ש”ח המהדורה המיוחדת של אבקת הכביסה מכילה מיקרו קפסולות לשמירת הרעננות לאורך זמן

מותג הכביסה המוביל “קולון” של חברת רקיט בנקיזר, משיק מהדורה מיוחדת וריחנית במיוחד לאבקת הכביסה קולון 101: קולון 101 בניחוח פריחה רעננה בתוספת מיקרו-קפסולות לשמירת הרעננות לאורך זמן.

מותג קולון מחזיק בנתח שוק כספי של 17.2% עפ”י נתוני נילסן לתקופה המצטברת עד ינואר-מאי 2014.

קולון 101 ריחנית במיוחד. צילום: מוטי פיש ביין
קולון 101 ריחנית במיוחד. צילום: מוטי פיש ביין

אבקת כביסה קולון מנקה 101 כתמים, איתם אנו מתמודדים בשגרת היומיום וביניהם: כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואחרים (עפ”י תוצאות בדיקות המעבדה לבדיקות טקסטיל של שנקר). קולון 101 כולל מגוון מוצרים ביניהם אבקת כביסה, ג’ל, אבקה וג’ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג’ל סופר מרוכז.

לדברי חגית ברטל פרסקי, מנהלת השיווק של תחום מוצרי הכביסה בחברת רקיט בנקזיר : “צרכנים רבים מעידים כי השיקולים המרכזיים בבחירת אבקת כביסה הם יעילות המוצר ועמידות הריח לאורך זמן. אנחנו שמחים להשיק מהדורה מיוחדת של קולון 101 שעונה על צרכים אלו”.

את השקת מהדורת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה מלווה קמפיין טלוויזיוני, קמפיין און-ליין וידאו ומיתוג בנקודות המכירה ברחבי הארץ בהיקף של כ-3 מיליון ש”ח. אבקת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה נמכרת באריזות במגוון גדלים של 3, 5, 6 ו-8 ק”ג.

מחיר מומלץ לצרכן:30-65 ₪.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם.

 

טיפים לשמירה על כביסה ריחנית :

  • אל תדחו כביסה של בגדים מיוזעים: הקיץ כבר כאן ואיתו הזיעה הנותרת על הבגדים גם אם לא התאמצתם יתר על המידה. מומלץ לא לזרוק את הבגדים לסל הכביסה ולשכוח מהם, אלא לטפל בהם מוקדם ככל האפשר. קודם כל כדאי לטפל נקודתית בכתמי הזיעה, אחר כך להשרות את הבגד במים חמים עם קולון Professional ולבסוף לכבס במכונת הכביסה עם קולון 101 בניחוח פריחה רעננה.
  • שימרו על ניקיון המכונה: כדי לשמור על תקינות המכונה ולמנוע ריחות רעים מומלץ אחת לחודש להפעיל אותה ריקה מבגדים, עם אבקת כביסה על חום של 60 מעלות.
  • זכרו לא להשאיר כביסה נקייה במכונה: לאחר שהמכונה סיימה לעבוד – רוקנו אותה. מכונת כביסה סגורה ומלאה בבגדים לחים מהווה מצע לחיידקים ולריחות לא נעימים.
  • שמרו על הריח הנעים אחרי שהבגדים כובסו: לאחר שכיבסתם את הבגדים בקולון 101, ייבשתם אותם וקיפלתם – שמרו אותם בארון עם שקיק קטן ובו מעט אבקת כביסה, שתפזר ריח נעים ותעזור לשמור על הבגדים שלכם ריחניים זמן רב.

לינק לאתר קולון : http://www.colon.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים