חדש מפלצ’ה אזורה – שמפו ומרכך באריזה חדשה לילדים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
המלצה של רות, לייף סטייל מגזין,

ההורים של היום יעשו הכל כדי להפוך את חיי המשפחה לקלים יותר, במיוחד כאשר מדובר במוצרים עבור הילדים שלנו. לכן בחרנו ליידע אתכם על אריזה חדשה של מותג הטיפוח האיטלקי והאיכותי פלצ’ה אזורה. אל תפספסו את האריזה החדשה לשמפו ולמרכך לילדים. שמפו הילדים של פלצ’ה אזורה מיועד להתרת קשרים ומכיל שמן רוזמרין ותמצית קמומיל המסייעים למנוע התפשטות כינים. השמפו בעל דרגת חומציות PH 5.5  הייחודית לעור עדין ולכן מתאים באופן אידיאלי לעור הקרקפת הרגיש של ילדים. המרכך לילדים של פלצ’ה אזורה מועשר גם הוא בתמצית קמומיל ורוזמרין, משלים את תהליך החפיפה ומותיר את השיער רך וקל לסירוק.

סדרת התינוקות של אזורה מציעה מגוון מוצרי טיפוח לתינוק המועשרים בתמציות שמנים וויטמינים ומעניקים מענה להורים המבקשים מוצרים איכותיים, נעימים ובעלי ריח ייחודי.

בסדרת מוצרי פלצ’ה אזורה ניתן למצוא גם אל סבון לתינוק, שמפו אל דמע, קרם החתלה וכמובן הטלק המפורסם והאהוב כל כך.

למי שלא מכיר, פלצ’ה אזורה הינו מותג איטלקי ותיק מבית פליירי איטליה כבר מאז 1876, מפורסם ומוכר בכל העולם, במיוחד באירופה. מוצרי חברת פלצ’ה אזורה האיטלקית מיוצרים בארץ ברישיון בלעדי ע”י חברת ביסקול תמרוקים. כל מוצרי סדרת התינוקות עברו בדיקות במכון לחקר העור ואושרו כבטוחות לשימוש לתינוקות.  המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

  • מחיר מומלץ לצרכן – 15 ₪ ל-750 מ”ל
  • כל מוצרי חברת פלצ’ה אזורה לא נוסו על בעלי חיים
  • ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים