עץ המשאלות מגשימים לכם שלחן ארוח מושלם

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

‘עץ המשאלות’ – מגשימה חלומות לכל בית המעוניין לארח באהבה בלי תירוצים וללא מאמציםמגוון פתרונות אירוח, עיצוב וייצור שולחנות אוכל יוקרתיים ומשובחים הנפתחים לעשרות סועדים.

עץ המשאלות זו חברה לייצור ריהוט ייחודי ומקורי, כי מאחורי כל שולחן מושקעים מחשבה לפרקטיקה תפעולית נוחה, עיצוב חדשני ומקורי. חדוות יצירה לשולחן המיוצר בהתאם לצרכי הלקוח ומותאם לבית 

התוודתי לנפלאות השולחן ביצור חברת עץ המשאלות מארוח סביב שולחן מדהים בביתה של חני נחמיאס הפרזנטורית של המותג.

“עץ המשאלות”  חלוצים לאורך השנים במתן פתרונות יעילים ופשוטים הן אלו שפיתחו את הגדלות השולחן הקלות, באמצעותן אפשר לפתוח ולהגדיל את השולחן ביד אחת ללא כל מאמץ.  כל חמרי היצור מעץ איכותי, רמת ביצוע וגימור קפדניים. וייצור תוצרת כחול לבן עם התמחות בהתאמת והרכבת המסילות להגדלת השולחן, הרכבת רגליים, בקרת איכות, צביעה.

לונג_איילנד_אמבויה_פתוחהכל התחיל במשפחת נגרים מוכשרת עם מוניטין של דורי דורות, אליה נכנס נכה צה”ל לפני כ 12 שנה שבקש שלחן ארוך מאוד אך שיפתח בקלות. “יש לנו יכולת להבין את האחר ולחבר את זה לפתרון ,מציין עופר זהר הדור השלישי והבעלים של החברה כיום.  “אנו יודעים לתת מענה לכל צורך של הלקוח ומלויים אותו לאורך כל תהליך היצירה”. כך אנו מגשימים את המשאלות”

חלל פינת האוכל נחשב לחלל משמעותי בבית, במיוחד בישראל כאשר ההתכנסות סביב שולחן האוכל בעיקר בערבי שישי ובחגים. כמעט כל משפחה מתמודדת עם אותה בעיה של חוסר מקום ושולחן אירוח קטן אך יש כאלו שהבינו ש”עץ המשאלות” הפתרון האידאלי לכך.

Milano_closeפיתוח נוסף וייחודי של ‘עץ המשאלות’  צורת הרגליים של השולחן. רגלי השולחן זזות בו זמנית עם פתיחת השולחן למשנה יציבות ובטיחות בעת הגדלת השולחן . הרגליים פנימיות ומאפשרות ישיבה נוחה ללא הפרעה סביב השולחן ובפינתו. בתום הארוחה כל הכיסאות נכנסות פנימה ונצמדות לשולחן. רעיון מקורי ייחודי ושימושי 

כל תהליכי העבודה על השולחן נעשים בטכניקות ייצור מסורתיות וידניות בשילוב של טכניקות חדשות ומתקדמות השולחנות מיוצרים מעצים ירוקים בלבד כחלק מתפיסת העולם החברה.

בשל ייחודם, לאורך שנים זוכים הרהיטים להכרה ופרסים ראשונים בתחרויות ישראליות יוקרתיות לעיצוב, התאמה וחדשנות.

20160118_110924_resized“עץ המשאלות” פועלת גם מעבר לים, ובשנים האחרונות החברה מייצאת שולחנות עבור לקוחות המתגוררים בארה”ב, אירופה ובאוסטרליה.

בימים אלה עובדים ב”עץ המשאלות” על פיתוח קו מוצרים חדש אשר משלב מנגנוני פתיחה חשמליים להגדלת השולחן ע”י שלט רחוק

הדגמת פתיחת שולחנות:

https://www.youtube.com/watch?v=C7tTp342alE&feature=youtu.be

לאתר: http://www.z-tree.com/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים