ספר חדש: תכתוב תרוויח.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ספר חדש: “תכתוב  תרוויח” כתב: צפריר בשן

ספר לימוד, והעשרה. מעין מדריך לכתיבה אפקטיבית, של מומחה בתחום. הספר מציע לקוראים מגוון כלים לכתיבה מקצועית עבור כל אמצעי התקשורת, בפרט הדיגיטליים: פייסבוק, בלוג, מאמרים, מיילים ללקוחות ועוד. הספר מנחה בשפה קלילה וברורה, מהם הכללים המומלצים לכתיבה שיווקית איכותית על סמך ידע וניסיון עשיר של הכותב בתחום.

על הכתב: צפריר בשן, עיתונאי לשעבר, אשר כותב באופן מקצועי לארגונים גדולים במשק ועורך סדנאות לכתיבה אפקטיבית. צפריר בשן מעניק לקוראים ארגז כלים לכתיבה עניינית, המבוססת על סמך הניסיון הרב והאישי שלו בכתיבה שצבר בדרך.

ספר חדש, צפריר בשן,תכתוב תרויח
ספר חדש, צפריר בשן,”תכתוב תרויח”

הספר מנסה להתחקות אחר השאלה למה פוסט אחד מעורר עניין בזמן שאחר לא בדיוק קולע למטרה ונוגע בקורא. כמו השאלות: למה מילות חיפוש הן רעל לכתיבה אפקטיבית והניסיון לשתול אותן לתוך טקסט קיים תמיד יוצר תוצאה לא אמינה? איך משלבים בצורה נכונה מילות חיפוש בתוך טקסט? כדי שיקודם בגוגל והכי חשוב יגיע לליבם של הקוראים ויניע לפעולה. למה לא כדאי להשתמש בביטויים נפוצים? האם להציג את העסק שלכם ביחיד, רבים, זכר או נקבה, בניוזלטר או בפרסום בפייסבוק? מהם היתרונות של טקסטים קצרים ומדוע תמיד לא כדאי להאריך במילים? הספר “תכתוב תרוויח” מנסה לענות על שאלות ורבות אחרות, בליווי הסברים ודוגמאות.

“תכתוב תרוויח” הוא ספר שמתובל בהרבה הומור ואנקדוטות של המחבר, מפרט שורה ארוכה של שיטות לכתיבה אפקטיבית, ומדריך את הקורא צעד אחר צעד בדרכו למסמך האפקטיבי ביותר. צפריר בשן, נותן דגש על כלים חשובים, כמו: כתיבה עם הומור, טיפים ותבניות מרכזיות אחרות ברשתות החברתיות. “תכתוב תרוויח” יעשיר את הקוראים בכתיבה יותר שיווקית ואינפורמטיבית ויחד עם זאת  מניעה לפעולה, כפי שכולנו מצפים מלכתחילה.

“תכתוב תרוויח” הוא ספרו השני של צפריר בשן. ספרו הראשון “כתיבה אפקטיבית”

צפריר בשן שימש בעבר עורך, בעל טור בעיתונים: הארץ וגלובס, וכיום הוא מרצה ומנחה סדנאות כתיבה, אסטרטג וכותב מקצועי.

מחיר הספר (כולל משלוח): 95 שקל

לרכישת ספר מודפס או עותק דיגיטלי: https://effectivewriting.ravpage.co.il/ts5

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים