סוף שבוע אהבה – ארבעה ימים של מופעים ואירועים בסימן אהבה

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ולנטיין דיי –“סוף שבוע אהבה”בהיכל אמנויות הבמה בהרצליה

ארבעה ימים של מופעים ואירועים בסימן אהבה

עם: אברהם טל, גידי גוב, דוד ד’אור, יסמין לוי, נורית גלרון, אבי טולדנו, טילדה רג’ואן, רוני סומק, יורם טהר לב,  יוסי אלפי, הבלט הישראלי, ד”ר איריס בראון, עו”ד בני דון יחייא ועוד…

12-15 בפברואר 2014

בהיכל אמנויות הבמה הרצליה וב”היכל בעיר”

אברהם טל. צילום: זוהרון.
אברהם טל. צילום: זוהרון.

כבר שבע שנים שהיכל אמנויות הבמה בהרצליה חוגג את יום האהבה (ולנטיין דיי) – במופעים ואירועים מיוחדים הסובבים סביב הנושא שכולם אוהבים לעסוק בו- אהבה, רומנטיקה וחיזור.

השנה תתקיים החגיגה בתאריכי סוף השבוע של ה- 12-15 בפברואר, והיא תורחב גם ל”היכל בעיר” – האולם האינטימי של היכל אמנויות הבמה שבו מועלים מופעים אינטימיים וקאמריים

כמו שלאהבה פנים רבות כך גם סופ”ש זה, יפגיש את הקהל עם אהבה בהיבטים שונים- החל ממופעים מוסיקליים וכלה במפגשים מרתקים סביב הנושא.

המופע “נשיקה צרפתית” שיפתח את הסופ”ש הרומנטי ייקח את הקהל לפריס – עירם של האוהבים. זוהי הפקה מיוחדת עבור האירוע. למופע זה חברו טילדה רג’ואן ואבי טולדנו שני שנסיונרים בכירים, שהופיעו על בימות “אולימפיה” בפאריס, עם שרל אזנבור ומיטב השנסיונרים הגדולים. הם יבצעו את הלהיטים ושירי אהבה שהפכו לקלאסיקה ישראלית כמו: “עלי שלכת”, “אם נדע לאהוב”, “לה בוהם”, “נטלי”. להשלמת המסע המוסיקלי הרומנטי יוקרן במהלך המופע מסע מצולם של הצלם יואל שתרוג אל הסמטאות הציוריות, הצבעים והקסם של פריס. ניהול מוסיקלי-אורי קריב .

שלושה מופעים של שלושה זמרים המיצגים פנים שונות וחשובות של פסקול המוזיקה הישראלית – יבטאו את הרומנטיקה כשהיא באה דוקא מהצד הגברי.

25 שנים חלפו מאז החל דוד ד’אור, את צעדיו הראשונים בעולם המוסיקה והפך לחלק בלתי נפרד מפסקול המוסיקה הישראלית ולאחד הזמרים הישראלים המצליחים בעולם.

במופע “מקום לאהבה” מציין ד’אור את הדרך אותה עשה ושר בגרסאות ועיבודים חדשים את להיטיו ובהם: “קול מהשמיים”, “תשמור על העולם ילד”, “כל הכוכבים” ,”זמן אהבה” ועוד. אורחת מיוחדת במופע היא הזמרת הישראלית הבינלאומית המוערכת יסמין לוי. להשלמת החגיגה יוקרנו ציוריו של ד’אור, שיצאו בספר הציורים החדש “הקול בצבע” .

גידי גוב יופיע עם “שלל שיריו” – המופע שלו ובו שירים מכל הקריירה העשירה שלו, בהם: “שלל שרב”, “יש אי שם”, “יעלה ויבוא” , “נאחז באוויר”, “אין עוד יום”, “שטח ההפקר”, “אלף כבאים”, “אני שוב מתאהב”, “עניין של זמן” ועוד.

אברהם טל, מהזמרים הבולטים ביותר בסצנה העכשווית של המוסיקה בישראל – יעלה את “שושנה” המופע שמשלב את הלהיטים שלו עם האיכויות המזוהות רק עימו. במופע שירים מאלבומו החדש ובהם: “אני איתך”, “אני לא מבין איך היום עולה עלי”, “שושנה”  לצד להיטי האלבום “אורות”: “מחוזקים לעולם”, “סימן שהכל טוב” ועוד משיריו לאורך השנים.

אהבה ורומנטיקה אינה רק עניין למבוגרים. הבלט הישראלי יעלה מופע לכל המשפחה: “היפה והחיה” לכוריאוגרפיה של דיוויד ניקסון ומוסיקה של  ביזה, סן-סנס ודביסי. יצירה ידועה זו המספרת סיפור של אהבה בלתי אפשרית מוגשת כפנטזיה מהאגדות בשלל דמויות קסומות של פיות, נסיכים ושדונים בהפקה ססגונית ועשירה.

ב”היכל בעיר” יתקיימו מופעים ומפגשים קאמריים:

נורית גלרון, מהזמרות הגדולות בישראל, תופיע במופע פסנתר אינטימי הנוגע בסגנונות מוסיקליים של רוק, קלאסי וג’אז ותבצע ביצועים וירטואוזיים לשיריה הידועים ובהם: “משהו בלבבה”, “ילדות נשכחת”, “אתה פה חסר לי”, “כי האדם עץ השדה”, “אני אשתגע” ועוד.

נורית גלרון. צילום: אילן בשור.
נורית גלרון. צילום: אילן בשור.

במופע “משוררים מספרים סיפורי אהבה” בהנחיית יוסי אלפי יגישו יורם טהר לב, רוני סומק והזמרת שרי אלפי משירי האהבה שלהם וסיפורים מאחורי השירים.

המפגש “מין, אהבה שכזו” עם  הסקסולוגית ד”ר איריס בר און – הוא מופע מצחיק על האמת העירומה של הזוגיות והסקס בישראל .

עו”ד בני דון יחייא יפתיע במופע “טובים השניים”, שכולו הומור חמוץ-מתוק על זוגות זוגיות עם ערך מוסף בצורת טיפים לזוגיות טובה יותר….

בימי החגיגה תוצג באכסדרת ההיכל תערוכת צילומים של הצלם הצעיר אלעד דויד- love. התערוכה מציגה זוויות צפייה נוספות למושג האהבה והזוגיות וחושפת את הצופה אל הצדדים המוכרים והפנימיים שבה.

 

היכל אמנויות הבמה הרצליה, רח’: ז’בוטינסקי 15, הרצליה

טלפון: 1-700-70-29-29

www.hoh-herzliya.co.il

https://www.facebook.com/Omnuyot

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים