מתקשרת ומתחברת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מתַקשרת או מגשרת? חשבתי שאולי אני לא שומעת כראוי, לא, מתַקשרת עונה לי ומוסיפה: מעוניינת להתנסות בשיחת תקשור? כן בוודאי אני תמיד מתחברת ומתעניינת בכל מה שקשור לתקשורת, לקשר, לאתגר, ובכלל להתנסות חדשה ומסקרנת, ישר הסכמתי לשיחה מבלי לדעת בעצם, מה זה תקשור.

קבלתי הודעת sms על מועד השיחה, מהמתקשרת רקפת בקה מוזס.

אני מסוג הנשים הרציונליות, חילונית חברותית וסקרנית. מעברו של הקוו רקפת המתקשרת, ישר הרגשתי קירבה אליה. השיחה בייננו קלחה ואני הרגשתי כאלו היא מכירה אותי המון זמן, הרגשתי שאני בשיחה נעימה ופרקטית עם פסיכולוג שנותן מענה לשאלות ולהתלבטויות שהצגתי. השעה עברה כל כך מהר שהיה לי קשה לסיים את השיחה ולהיפרד, נשאבתי לכך בהנאה. לא היה אכפת לי כלל מאיפה היכולת של רקפת להיות קשובה אליי ולתת מענה להתלבטויות שהצגתי מבלי להכיר אותי, איני זוכרת שנתתי פרטים מעבר לשמי, שם משפחתי ותאריך הלידה אך קבלתי מידע רב אודותיי. כל השעה הוקדשה להפגת הסקרנות שבי, אך בעיקר הרגשתי אנרגיה, ואושר מבלי שתכננתי או ציפיתי לכך.

האם זה נכון? האם זה באמת אפשרי? אין לי תשובה לכך, לרבקה כן. אך היא טוענת בצניעות שהמסרים אינם ממנה. מעבר לכך לא ידעתי כלום על רקפת בקה מוזס.

המתקשרת גרמה לי שבוע שלם להתפעל, להתרגש, לשחזר, לעקל ולספר על החוויה שלי לכל מי שרצה להקשיב: לביתי, בן זוגי, חברותיי, שכנותיי. מההתנסות והחוויה האישית שלי לראיון עם המתקשרת רקפת בקה מוזס.

תקשור, המתקשרת רקפת בקה מוזס
תקשור, המתקשרת רקפת בקה מוזס

גב’ רקפת בקה מוזס, מה זה תקשור בעצם?

תקשור זאת היכולת לקבל, לבקש ולהבין מסרים מעולמות גבוהים יותר ולדעת שהדברים לא קורים סתם – יש להם סיבה, דרך התקשור אנחנו יכולים להבין מה הסיבה ולשנות. בעיני התקשור הוא כלי עוצמתי שמאפשר לנו להבין דברים יותר לעומק ולקבל החלטות טוב יותר.

בשיחה ציינת: אני בוחנת את הגלגולים הקודמים שלך, מתי ידעת שאת מתקשרת עם גלגולים קודמים ומקבלת מסרים?

את המסרים אני מקבלת כבר מגיל 7 ואני יודעת לזהות אותם ואני שואלת מי נותן לי אותם, במרבית הפעמים אני רואה את הדמות שממנה אני מקבלת את התש/ובה או שומעת את שמה.

לגבי הגלגולים הקודמים. בפעם הראשונה שהראו לי גלגול קודם של מטופלת זה היה כששאלתי מה השיעור שלה במערכת יחסים מסוימת- לאחר שאמרו לי את השיעור הסבירו לי שקרה משהו בגלגול אחר שבו הנשמה של המטופלת עשתה מעשה שהיא הצטערה עליו ואחריו הנשמה החליטה שהיא לא רוצה לחוות שוב סיטואציה כזאת ולכן יצרה מנגנון הגנה שלא מאפשר לה להיפתח ולשנות את הדברים. על מנת לשחרר את החסימה הזאת ושהמטופלת  תוכל לחוות את השיעור שלה בצורה חיובית ולא תרגיש תקיעות בנושא הזה , הראו לי מה הסיטואציה שקרתה בגלגול אחר ומה מוסר ההשכל שנלמד ממנה ושאותו צריך לשנות, שם נעשה תהליך של שינוי הבנת המצב ושחרור החסימה.

האם אפשר ללמוד לפתח תכונה כזו או לשפר את היכולת האישית?

רקפת מציינת: אני מלמדת בסדנאות שאני מעבירה איך לפתח את הדברים מכוון שזה בסך הכל פתיחה והכרות עם העולם הזה ותרגול עם הכוונה. הדבר החשוב ביותר לאחר שמלומדים איך זה לתרגל את זה כמה שיותר. לשם כך אני עורכת מפגשי תרגול כל 3 שבועות שפתוח למסיימי הקורסים

ההתנסות שלי הייתה בשיחת תקשור אתך. מה ההבדל בין שיחת תקשור, לטפול דרך תקשור?

שיחת תקשור היא שיחה של שאלות ותשובות שיכולה להתקיים גם בטלפון, השיחה עצמה נמשכת 60 דקות ובמהלכה המטופל שואל את השאלות ואני מקבלת את התשובות ומעבירה לו אותם.

לעומת זאת טיפול הוא תהליך שונה שמתבצע בקליניקה שלי ברחובות אורכו עד 120 דקות ובמהלכו אנחנו עוברים תהליך יחד. המטופל נמצא גם הוא במדיטציה ואנו שואלים את השאלות, במידה ועולים חסמים, נדרים או דברים אחרים שצריכים להשתחרר אנחנו משחררים אותם באותו הרגע.

כמה זמן את עוסקת בתחום רקפת בקה מוזס?

אני מתקשרת מגיל 7 ועבורי התקשור תמיד היה שם, אף פעם לא חשבתי שאני צריכה לעסוק בזה, אך לפני שנתיים נאמר לי שאני צריכה להתחיל לטפל, בהתחלה התנגדתי לזה מאוד אבל אנשים התחילו לפנות אלי שאטפל בהם וקיבלתי מסר שהגיע הזמן.

מה שאת אומרת זה מסר שאת מקבלת. אין לך חשש או פחד מהאחריות הכבדה לקבוע לאדם בשיחה מה נכון לגביו? ואם את בעצם טועה?

האחריות להגיד את הדברים אכן גדולה מאוד, הרבה פעמים אני שואלת האם זה אמיתי, האם אני באמת יודעת את הדברים ומבקשת סימנים לכך.

ולשמחתי הסימנים תמיד מגיעים מהר מאוד. אני חושבת שכמטפלת הדבר החשוב ביותר הוא להיות צינור נקי של המידע ולכן אני עושה הרבה מדיטציות, טיהור ושטיפה אנרגטית לעצמי כדי שאהיה צינור נקי, אם אני מקבלת תשובה שאני חושבת שעלולה להיות פרשנות שלי אני עוצרת לרגע עושה ניקוי לשואלת שוב ואז אני גם שואלת האם זאת אמת או פרשנות שלי.

לגבי מידע שעלול להיות קשה לאנשים להכיל אני תמיד מבקשת לדעת איך אפשר לשנות את פני הדברים כי אני מאמינה שאם מישהו הגיע אלי יש לכך סיבה והיא שאני יכולה לעזור לו , חשוב לי לקבל תשובות פרקטיות – מה המטופל צריך לעשות מחר בבוקר כדי לשנות את פני הדברים. כמובן שהבחירה היא של המטופל, הוא לא חייב לעשות שום דבר אם הוא לא רוצה אבל לי חשוב לקבל תשובות מפורטות וקונקרטיות

רקפת בקה מוזס, מחברת הספר ” להיות השינוי” ומפתחת חשיבת השינויי “Be the change”,  קיבלה בילדות מסרים ותקשורים מקרוב משפחה שנפטר ועם השנים איכות התקשור עלתה. כיום לדבריה היא מתקשרת עם נשמות נפטרים וישויות אור.

לחווית התנסות בתקשור, ההמלצה שלי תקשור עם רקפת בקה מוזס  050-8508303 למידע נוסף www.rakefet-bethechange.com

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים