מי זכה ב”מוצר השנה” ומוצר הבית שלי?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
מוצר השנה צילום: 106il -lifestyle

תחרות מוצר השנה נערכת כבר 10 שנים ברציפות,  מוצרים בקטגוריות שונות רוצים להבחר ל”מוצר השנה”. זכייה שכזו מקנה ערך מוסף, מדבקה אדומה המודבקת על המוצר בין רגע הופכת את המוצר ליוקרתי יותר ומוערך יותר, כן המוצרים הללו עברו תחרות לא פשוטה בדרך לזכייה הנכספת, כעיתונאית העוסקת בצרכנות ולייף סטייל נחשפתי למגוון המוצרים שנבחרו, חייבת לציין שהרגשתי גאווה ישראלית לראות את שפע המוצרים, פרי פתוח ישראלי, שהפכו למותגים בינלאומים.

106il -lifestyleקבלו הצצה למוצרים בעלי תואר “מוצר השנה” ומבחינתי “מוצר הבית שלי. למען ההגינות אציין שלא את כל אלו שהשתתפו אני צורכת, אין לי יותר תינוקות…אך ללא ספק גם בתחום הזה יש זוכים במוצר השנה. (הסדר אקראי)

-שניצל הוא אחד המאכלים הפופולאריים ביותר בישראל והאהוב ביותר בקרב ילדים. פרורי לחם של קנור הן הדרך החדשה להכין שניצל מושלם. המוצר זכה ל”מוצר השנה” תערובת פירורי לחם ייעודית לאפיית שניצל – פתרון מעולה לכל מי שמעדיף להימנע מטיגון, ועדיין ליהנות משניצל עסיסי וטעים בציפוי אחיד.

106il -lifestyle
106il -lifestyle

מוצר השנה ומוצר הבית שלי  קנור “שניצל ולתנור”- תערובת פירורי לחם. המותג הקולינרי המוביל מבית יוניליוור, מכיל כ-30% פחות שמן לעומת שניצל מטוגן. ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט וללא תוספת חומר משמר.

 ניתן להשיג ברשתות השיווק באריזת 180 גרם, מתאים לציפוי כ-700 גרם חזה עוף (6-9 יחידות שניצל). כשרות בד”צ העדה החרדית

_____________________________________________________________

106il -lifestyle ממרחי לוטוס ממרח עוגיות מעדן, טעם שמזכיר את הילדות ממרח המשלב את טעם החלב הפיסקויטים יחד, לא האמנתי שבשנה אחת נמכרו מיליון צנצנות בישראל ואני רק עכשיו טעמתי את הממרח בפעם הראשונה בחיי, זהירות זה ממכר, אבל ללא ספק המוצר שחובה להכיר, זכרו לחפש זאת על המדף, אפשר לקשט בו עוגות, אפשר לאכול אותו ככה סתם עם כף, להוסיף ליוגורט, למרוח על לחם עוגה או קרקר, בקיצור טעים בכל הצורות. בחירה מושלמת למוצר השנה ומוצר הבית שלי

_______________________________________________________

מוצר השנה צילום: 106il -lifestyleדאודורנט של קרמה -ריח עדין נעים, אינו מכתים את הבגד ומשאיר לגופי ריח נפלא למשך היום. אני עוסקת בספורט לפחות ארבע פעמים בשבוע, להזיע מבחינתי זו תוצאה נהדרת של אימון אפקטיבי, במיוחד שאני לא צריכה לחשוש שחבריי בצמוד לשיעור זומבה יסבלו…להיפך הדאודורנט של קרמה עושה את עבודתו, הדאודורנט זכה למוצר השנה, עבורי הוא מוצר הבית כבר שנתיים לפחות..

_______________________________________

– סרום קליניק נגד קמטים, מכירים את התחושה של חוסר אונים דווקא בחו”ל? אז המקרה שלי מתחיל כך, מטיילת ב 5- מעלות בארה”ב, קור אימים, אני הישראלית שבחיים לא 106il -lifestyleהייתה אפילו  ב+5 מעלות, השמש מגיחה לפתע ואני יושבת מולה מסתנורת ממנה בהנאה. בערב אני מוצאת את עצמי עם פנים יבשות כמו אדמה חרוכה. ניסיתי למרוח את כל הקרמים שהיו לי, קניתי בפארם קרם לחות, לא עובר. נכנסתי מיואשת לקניון הזבנית מחייכת אלי ומגישה לי את הקרם לחות המפורסם “הצהוב” של קליניק ומבטיחה שאם לא יתאים לי אכנס אליה מחרתיים ותחזיר לי את כסף, בלי שום הסברים וצידוקים, שמחתי על כך, מאז לא פגשתי אותה, אבל את הקרם לחות של קליניק אני פוגשת כל יום וערב כבר 30 שנה, שאפו לסרום החדש שניסיתי, בטח עשיתם כבר חישוב אני כבר לא פרגיה בת 20, כך שעם מותג וניסיון כשלי אני בהחלט מכתירה את מוצר השנה החדש שהכרתי, למוצר הבית שלי. מוצר איכות מבית קליניק.

_____________________________________________________

קרם הגנה נגד שיזוף. אל תצאו מהבית בלי קרם שיזוף במיוחד בקיץ הישראלי היוקד. 106il -lifestyleכולם כבר זוכרים את הסכנות האורבות לנו מחשיפה לשמש. לא צריך ללכת רחוק עד המחלות הקשות, גם פיגמנטציה לנשים בגילי זה דבר מעיק, אז אם אתם עדיין צעירות בגיל העשרים זכרו שגם אתן תגיעו לגיל ארבעים כך שכדאי להגן על העור מפני השמש ואם כבר קרם מגן שמש אז אני בוחרת במוצר השנה שנבחר למוצר הבית שלי. מוצר איכות מבית דר פישר.

___________________________________________________________

106il -lifestyleבייגלה שבורים, חטיף מלוח וטעים להפסקה ונשנוש מול הטלוויזיה, אצלי זה ממזמן בייגלה, אמנם אני הכי אוהבת במבה, כולם אוהבים במבה אבל מבדיקה איכותית של הדיאטנית שלי עדיף כבר לאכול בייגלה, הבייגלה עם השברים והתבלינים מסביב ממש טעמים במיוחד לצד גבינה, לצד זיתים וכארוחת ביניים, ביגלה פיתוח ישראלי עם ניסיון ומוניטין עשיר זכה למוצר השנה, אצלי הוא כבר שנים פאקל מוצר הבית..

__________________________

 

חלב, חלב, חלב, כל הילדות אמרו לנו לשתות חלב, “צריך סידן זה בריא תשתי” אימי היתה אומרת לי , וסבתי היתה תמיד מוסיפה “כדי שיהיו לך שיניים לבנות את חייבת לשתות את החלב”, מוצר השנה צילום: 106il -lifestyleמסתבר שהית ילדה ממושמעת ושגדלתי התמכרתי לחלב, במיוחד חלב מוקצף עם קפה הפוך, עד שסבלתי מכאבי בטן עצומים, מה עושים? עוברים לתחליפי חלב, את מה לא ניסיתי, כל סוגי הסויה, חלב עיזים, אלפרו אורז, חלב קוקוס וכד’ האמת אף אחד לא היה טעים, אף אחד לא היה תחליף לטעם האמיתי, חשבתי שזו ממש רק בעייתי אבל גיליתי להפתעתי שאחוז לא מבוטל ממכריי מתקשה בעיכול הלוקטוז שבחלב. לשוק התחליפים יש ביקוש והיצע רב, ניסיתי אלפרו שקדים – תחליף לחלב שזכה במוצר השנה ומסתבר שזה לא רע, זה משקה שאני יכולה לחיות איתו בשלום, כי אין כמו החלב האמיתי.

—————–מוצר השנה צילום: 106il -lifestyle

יוגורט – יוגורט פירות המצרך הכי מבוקש אצלי בבית, לא תתפסו אותנו בלי יוגורט, הכי אוהבים אצלי בבית את היוגורט פרי של מולר, המרקם, הטעם, הריח ואריזת המוצר קנו את ממלאי האוכל במקרר עם יוגורט מולר, לא פלא שמולר זכה במוצר השנה בקטגוריית יוגורט פרי , לי זה לא משנה אבל 0% שומן ורק 98 קלוריות בלי ממתיקים מלאכותיים? מולר המלכה לש המקרר.

——————————————————————

מוצר השנה צילום: 106il -lifestyleבראוון המוצר החדשני, מכשיר קטן יחסית וקומפקטי, מאפשר לבצע מגון פעולות במכשיר אחד: כותש קרח בשניות, מרסק מרק בלנדר ידני ועוד מגוון אפשרויות, אין ספק שהמוצר פורץ דרך, כמה קטן ככה חזק, מר גליק הציג לנו את יכולותיו לא יכולתי שלא להתרשם, אז אם גם לכן התקלקל הבלנדר במקרה, רוצו כמוני לרכוש את המוצר שזכה במוצר השנה ומוצר הבית שלי.

——————————————————————————————

סירים, סירים סירים, המוני סירים החלפתי עד שהחלטתי שאני משקיעה באיכות ונשארת עימם בקביעות. סדרת הסירים השחורים של פוד אפיל, חזקים במיוחד בציפוי שיש, הידיות הם חלק מהסיר, האוכל לא נדבק אליהם והם אינם נשרטים. יש לי מחבט כזו, מבטיחה לכן שגם אם לכן תהיה כזו מחבט לא תרצו באחרת. גם יפה וגם טובה וגם עברה את כל מבחני האיכות המחמירים. הסדרה זכתה במוצר השנה וגם מוצר הבית שלי – בזכות המחבט המעולה.

מוצר השנה צילום: 106il -lifestyle
מוצר השנה צילום: 106il -lifestyle

——————————————————————————————-

go fut – גו פאט, חטיפים כ- 99 קלוריות, נו תמיד אפשר לפתות אותי במוצרי בריאות ואם זה גם חטיף מתוק ורק כ 90 קלוריות אז בכלל הם ישר אצלי בבית/

מוצר השנה? צילום: 106il -lifestyle
מוצר השנה? צילום: 106il -lifestyle

החטיפים המשווקים בכמה טעמים זכו במוצר השנה, האמת שאם זה היה תלוי בי לא בטוח שהיתי נותנת להם לזכות, כי מאוד לא נח לפתוח את השקית הקטנה הזו, האריזה נפתחת רק באמצע שהמעט בתוכה מתפזר לכל עבר, ולמה חתיכות קטנות? ממילא אני מחסלת אותם בפעם אחת, ביננו מעדיפה אותם כחטיף אחד מאשר כמה ביסים, למרות הכל טעמתי ניסיתי ואהבתי  נבחרו כמוצר השנה, חטיפי בריאות הם מוצר הבית שלי.

———————————————————————————————-

מוצר השנה צילום: 106il -lifestylegreen שופרסל בעלת המותג הפרטי גרין לכל סוגי הלחמים הבריאים המלאים והאורגנים, אין ספק שאנחנו ממעיטים מאכילת קמח לבן מסיבות בריאותיות ושמרה על המשקל, רבים נמנעים מגלוטן המצוי בקמח. המגוון של לחמי גרין הם תוצאה טעימה המתאימה לכל הצרכנים שאוהבים לחם וחייבים להמנע מקמח לבן, סוכר פחממות, האמת שלא הכרתי את הלחמים של שופרסל כי המוצרים שלהם נתפסו בעני כיקרים, אז אל תהיו שבויים לסטיגמות, שופרסל מובילה מהלכים אסטרטגיים רבים בתקופה האחרונה כדי להוביל שווק מוצרים במיתוג פרטי במיוחד כדי להוזיל את יוקר המחיה מבלי לוותר על האיכות. המוצרים זכו למוצר השנה עבורנו לחם מלא, לחם ללא גלוטן וללא סוכר הם מוצר חובה בבית שלי.

_________________________________________________

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים