מיקי קרצמן במפגש אמן במוזיאון תל אביב לאמנות

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אגף החינוך של מוזיאון תל אביב לאמנות, ממשיך בסדרת מפגשים עם אמנים על דרכם האמנותית – ‘8 שיחות עם אמנים על אמנות’. הסדרה כוללת מפגשים עם אמנים ישראליים מובילים מתחומים שונים, המציגים את עבודותיהם ומשתפים את הקהל במקורות השראתם ותהליכי עבודתם. המפגש הקרוב עם מיקי קרצמן יתקיים ביום ה’, 30.5.13, בשעה 20:00. המחיר למפגש הוא: 70 ₪ (יתאפשר להגיע לפני ולסייר בתערוכות המוזיאון). חיילים במדים ובהצגת חוגר יכנסו חינם על בסיס מקום פנוי.

במפגש יספר קרצמן על ארבעת התערוכות הקבוצתיות בהן הוא מציג כעת, על זכייתו הטרייה בפרס פונדק, ובנוסף ירחיב על פועלו לאורך השנים, תוך התמקדות במוטיבים המרכזיים בעבודותיו והעומד מאחוריהן: מה שבין צילום לפוליטיקה ומה שבין מציאות לאמנות.

מיקי קרצמן יליד ארגנטינה (1959), הינו צלם ואמן וידיאו ארט ישראלי, שכיום חי ויוצר בת”א. במהלך שנותיו שימש קרצמן כצלם בעיתונים “חדשות”, “העיר” ו”הארץ”, שם שיתף פעולה בין היתר עם הכתב גדעון לוי במדורם “אזור הדמדומים”. לאורך הקריירה הציג קרצמן תערוכות יחיד בישראל, בספרד, בגרמניה ובדרום קוריאה, כמו גם תערוכות קבוצתיות רבות ועבודות באוספים בארץ וברחבי העולם. קרצמן זכה בפרסים מקומיים ובינ”ל, ביניהם פרס שר החינוך, התרבות והספורט, פרס א.מ.ת וכעת פרס פונדק 2013. כמו כן, לקח חלק בוועדות ופורומים שונים, חיבר מאמרים אקדמאיים וכעת מכהן כראש המחלקה לצילום באקדמיית בצלאל.

מפגש עם מיקי קרצמן, יום ה’, 30.5.13, שעה 20:00, מוזיאון תל אביב לאמנות.

מחיר המפגש: 70 ₪ (יתאפשר להגיע לפני ולסייר בתערוכות המוזיאון).

כניסה וגם מקומות חינמיים לחיילים במדים ובהצגת חוגר, על בסיס מקום פנוי.

המפגש האחרון בסדרה (יום ה’, שעה 20:00): 27.6.13 – הילה לולו לין

לפרטים נוספים ולהזמנת כרטיסים: 03-6077020.

מוזיאון תל אביב לאמנות, שד’ שאול המלך 27, תל אביב, www.tamuseum.com

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים