מה ה Delta fit שלך ? טיפים לבחירת בגדי ספורט

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בימים אלו שהספורט תפס מקום בלתי נפרד מחיינו, מה כל אחת מצפה מקולקציית הבגדים המוקדשים לפעילות ספורטיבית זו?

כמי שעוסקת בספורט הכי חשוב לי אופנה ספורטיבית שיש בה נוחות מקסימלית ופונקציונאליות.

 הטיפים לבחירת בגד ספורט לפי תחומי הענפים: 

  • לשיעור זומבה, ג’אז, או אירובי:  בגד מחטב, מבד איכותי נעים בהתאמה למבנה הגוף שלא באמצע הריקוד ירד או יתרומם, עדיף טייץ עם גזרת מותניים רחבים וגבוהים כדי להדגיש ולתת אשלייה של מותניים צרים יותר וכמובן בגד שמעניק תמיכה וחיטוב מקסימלי. חזייה מחטבת בהתאם לגודל החזה חזה גדול יותר חיטובית מהודקת יותר, לחזה קטן חזיות עם קאפה, או גוזיות עם תמיכה פנימית. 
  • לריצה, הליכה מהירה, רכיבה על אופנה או ספינינג: בגד מבד קל ונוח, שיש בו כיסים למפתחות או כסף, כי הספורט נעשה מחוץ לסטודיו ובתנאים טבעיים, מעט תפרים על הבגד ספורט כי זיעה ותפרים זה מתכון לגירודים מציקים, וכמובן טכנולוגיה חדשנית מנדפת זיעה. מגבון כמו צמיד מסביב ליד מבד נעים כדי לנגב את הזיעה.
  • לשיעור יוגה או פילאטיס: גזרות רחבות, בדים רכים ונופלים כדי להעניק נוחות וחופש תנועה – בגד ארגונומי שלא ילחץ על הגוף או השרירים.

    צילום : יריב פיין וכושי גיא מאת:רות ברונשטיין עיתונאית לייף סטייל
    צילום : יריב פיין וכושי גיא, פרזנטורית: נינט טייב,  דלתא

דלתא מותג האופנה הבינלאומי והוותיק בישראל להלבשה תחתונה ואיכותית השיק בימים אלו קטגוריה חדשה לתמהיל המוצרים. בגדי ספורט איכותיים תחת המותג Delta fit

בדיוק בגלל הסיבה שציינתי, ספורט הפך להיות חלק מחיינו, וטוב שכך.

באירוע ההשקה לעיתונאים, ספורטיות וידוענים ציין צביקה שווימר, מנכ”ל דלתא ישראל כי קולקצית הספורט הינה פרי שת”פ של צוותים ישראלים וגלובליים של דלתא.

לדלתא קולקציית ספורט מקצועית ורחבה הנותנת מענה מלא לנשים העוסקות בכל הפעילויות הספורטיביות 

הקולקציה מחולקת לשלוש סדרות מרכזיות: FIT – IMPRESS – BODY –

הקולקציה כוללת: מגוון עשיר של טייצים, חזיות וגוזיות ספורט, חולצות גופיות גרביים ואקססוריז באיכות הכי טובה ובמחירים נוחים. השוס של הקולקציה עבורי מכנסיים קצרים עם טייץ פנימי  לתחושת נוחות ומניעת חיכוך.

הקולקציה נותנות מענה מלא לצרכים בכל פעילות ספורטיבית שנבחר אפילו בגד יומיומי במראה ספורטיבי. כל הקולקציות מבדים אכותיים חדשניים, טכנולוגיית מנדפי זיעה, אלסטיים, במינימום תפרים, חזיות ספורט וגוזיות לפי רמת תמיכה קלה-גבוהה. טייצים מחולקים לפי אורכים, ¾, 7/8, ואורך מלא. שילוב של “רשתות כח” שימוש בבדי רשת  power בתוך הבגד על מנת לאפשר תמיכה נוספת ואוורור.

להשלמת המראה ולנוחות ותמיכה מקסימלים, תחתוני seamless מחטבים באיזור הבטן ובשילוב טכנולוגיית cooltex  מנדפת זיעה ובעלי מותן גבוהה .חוטיני, מאקסי תומכים באזור הבטן והגב התחתון. ועוד פינוקים כמו כיסים בגדלים שונים, לולאות למעבר כבל אוזניות, בדי רשתות לאוורור. בעצם הכל כאן כדי להעניק ללובשת נוחות מקסימלית ופונקציונאליות אשר משרתות את מגוון הפעילויות. בנוסף, על גבי כל הבגדים מוטבעים הדפסים מחזירי אור אשר תורמים לביטחון המשתמש בזמן פעילות לילית.

טווחי מחירים: גוזיות תמיכה בינונית ונמוכה 99.90 ₪, תמיכה גבוהה 159.90 ₪, טייצים החל מ 119.90-159.90 ₪, גופיות ספורט עם חזייה פנימית – 129.90 ₪, גופיות החל מ 119.90 ₪, חולצות החל מ 79.90 ₪, מכנסיים החל מ 119.90 ₪, מכנסי ספורט קצרים עם טייץ פנימי – 129.90 ₪.

בצילום: העיתונאית רות ברונשטיין ונינט טייב

מאת: רות ברונשטיין עיתונאית לייף סטייל,

עקבו אחרי הטיפים וה”המלצה שלי” גם באינסטגרם: https://www.instagram.com/ruth_bronstein_106il_lifestyle/

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

2 תגובות

  1. היי גוזייה באופן כללי מתאימה למי שיש חזה קטן או למי שבכלל לא מרגישה צורך בחזייה, לשיעור התעלות עדיף גוזייה לספורט כי היא בנויה אגרונומית בתאם למבנה הגוף, אלסטית יותר וכמובן של דלתא במקרה הזה גם מדיפה ריחות.זיעה,

סגור לתגובות.

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים