ירושלים: חדשות התיירות בבירה ממלון הקומה ה21

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הגענו לירושלים לבלות את הסופ”ש. הכל קרה בזכות אירוע הפתיחה של פסטיבל הסרטים ותכנית אירועי הלילה הלבן במגדל דוד הכולל הופעות לתוך הלילה. 

חיפשנו מלון בוטיק מפנק ונגיש במרכז העיר, לשמחתנו בדיוק נחנך מלון בוטיק חדש, השוכן במרומי מגדל העסקים של ירושלים מלון סוויטות 21stFloor  

בליבה של ירושלים במרחק צעדים מהאתרים האטרקטיביים של הבירה כמו:  הכותל המערבי, העיר העתיקה, השוק הססגוני, מגדל דוד ועוד. ליד כל המקומות שהופכים את ירושלים לא רק לעיר קדושה אלא עיר תיירותית אורבנית המושכת אליה המונים מכל קצוות תבל, נמצא 21stFloor  המלון החדש המהווה נקודת תצפית מדהימה על העיר, משתרע על כל הקומה ומכיל ארבעה עשר סוויטות דופלקס מפוארות מפנקות ומרווחות .

מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל
מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל

מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל
מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל

אזור המלון שוקק חיים: מסעדות, חנויות פאבים, בתי-קפה לצד מקומות הסטורים קדושים ואטרקציות חשובות. החוויה הירושלמית הופכת למושלמת בזכות המיקום של המלון, העיצוב והאירוח הנעים בחדרים. סוויטות דופלקס מתאימות לכולם לנופש עבור זוגות ומשפחות או לאנשי ונשות עסקים.

מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל
מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישרא
  • סוויטה נשיאותית
  • סוויטה פרסטיג’ (יוקרה) 
  • סוויטה פלטינום (יוקרה) 

אנחנו זכינו לנוף פנוראמי מהסוויטה, כל הסלון משקיף לכל ירושלים דרך הזגוגיות לכל רוחבו של החדר, החדר מעוצב בקלסיות ומשלב אלמנטים בצבעי שחור לבן ומוזהב קלטת.

לדברי מנהל המלון מסתבר שכל החדרים במלון בעלי נוף פנוראמי שכזה, (ואני חשבתי לתומי שקבלתי אקסטרה תוספת) עם שטיחים בעלי רקמות מיוחדות, נברשות ופריטי עץ המשווים לחלל תחושת חמימות ועוד מגוון יצירות אמנות ודקורציה המשלימים את האווירה הססגונית של המקום.

הסוויטות משלבות בין עיצובים מודרניים וצבעים עזים בדמות ורוד עמוק, כתום עז ואפור כהה, לחדרים בעיצובים קלסיים .

בכל הסוויטות הפינוקים של טלויזיה מסך פלאזמה גדול, לצד כבלים ג’קוזי ועוד ואפילו טלסקופ לתצפיות על הנוף.

המלון מציע שירות של בוטיק ויחס אישי בהתאם להעדפות החל מארוחת בוקר עשירה ומפנקת בהזמנת שף פרטי אל הסוויטה, דרך טיולים ייחודים בעיר ירושלים, וכלה בשירותי קונסרייז’ 24 שעות ביממה.

מעוניינים בהמלצות נוספות על מלונות יוקרתיים בירושלים? כנסו 

צילום: מגדל דוד ישראל מגזין 106il -lifestyle
צילום: מגדל דוד , מגזין 106il -lifestyleישראל

בקור במגדל דוד

בערב הסתובבנו בממילא מרכז הקניות בסמוך למלון, את ארוחת הערב הרומנטית סעדנו במסעדה של מלון “אמריקן קולוני” אשר ממוקמת בגן קסום ובהמשך נהנו מערב לילה לבן עד השעות המאוחרות של הלילה במגדל דויד שוקק החיים אשר כלל הופעות ומופעים. מגדל דוד מקיים  אירועים רבים בערבים שאסור להחמיץ ,למידע ופרטים כדאי להיכנס לאתר מגדל דוד .

ארוחת בוקר מפנקת הוגשה לנו בפינת האוכל של החדר במלון, המשקיפה אף היא על הנוף העתיק עם הכיפות והמגדלים של אבני ירושלים היחודיות לירושלים הקדושה.

 מלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל
ארוחת בוקר במלון הקומה ה21, מגזין 106il -lifestyleישראל

שוק מחניודה

לאחר ארוחת הבוקר הדשנה, הלכנו לעשות קניות לשבת לטעום מאווירת הקולינריה הצבעונית והאופיינית לשוק מחניודה, טעמנו מיץ אתרוג טבעי מדוכן המיצים הידוע, רכשנו דגים מלוחים וגבינות טריות מהמעדנייה, פירות וירקות טריים, תבלינים ועוד סוף מרנין לחופשה אורבנית קצרה וכייפית במיוחד. “ההמלצה שלי” טיול לירושלים ולינה במלון הקומה ה21  

תיירות מגזין 106il -lifestyle

תיירות מגזין 106il -lifestyle

יואל לזר, מבעלי המלון “21stFloor”  מציין כי מחיר השקה ללינה לתקופה זו ימשיך להיות החל מ-800 ש”ח  לזוג

*ארוחת הבוקר המצולמת כרוכה בתוספת תשלום, אך המחיר מצדיק את הפינוק הכיפי שקבלנו, ארוחת בוקר ללא מגבלת זמן, בשקט וברומנטיות עם בן זוגי… תיהנו..

מלון הבוטיק “”21stFloor,

בן יהודה 34, ירושלים

טלפון – 02-63222721 או באתר המלון

http://www.21floor.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים