חדש מתוספי המזון אקוסאפ

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 

תוספי המזון אקוסאפ יוצגו למכירה במקררים, בבתי הטבע בישראל, לשמירה על איכות וטריות התוספים המיוצרים בטכנולוגיה הליפוזומלית. 

לקראת הקיץ חברת תוספי התזונה אקוסאפ, יוצאת במהלך רחב הקף להנגשת תוספים בעלי טכנולוגיה ליפוזומלית במאות בתי הטבע ברחבי הארץ!

אקוסאפ הידועה בתוספי תזונה בספיגה גבוהה במיוחד, מציבה במאות חנויות טבע מובילות, מקררים המבטיחים שמירה, בתנאים הטובים ביותר

 אור ביבה מחברת אקוסאפ מציינת: “כשהבנו שהסוד ביעילות של תוספי תזונה הוא הספיגה, הבנו גם שמוטלת עלינו האחריות לספק ללקוחותינו את המוצרים הטריים והאיכותיים ביותר. כאלה שכשהם משתמשים בהם הם יכולים להיות בטוחים שהם נספגים  בצורה המירבית, וכשאנחנו מדברים על ספיגה חסרת תקדים אנחנו מדברים על הטכנולוגיה הליפוזומלית.

קוסאפ, תוספי מזון
קוסאפ, תוספי מזון

טכנולוגיה ליפוזומלית:  הגדרה לפטנט ייחודי , כאשר במהלך היצור הליפוזומלי החומר הפעיל (כמו ויטמינים, מינרלים או חומצות שומן) נעטף במעטפת שומנית, הזהה במבנה שלה לקרום התא האנושי. מבנה זה משפר את הזמינות הביולוגית של התוסף ונספג בצורה הגבוהה ביותר.

מדובר במנגנון ספיגה שונה מהותית מכל תהליך ספיגה אחר שמתבצע באמצעות נוזל מסיס במים, כדורים או טבליות. הנוזל נספג כשומן ואינו מגרה את מערכת העיכול. הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף, מונע התפרקות בחומציות הקיבה ונספג ישירות בתאים. מדובר בתהליך ייצור שנחשב ליעיל והאפקטיבי ביותר בעולם.

מבצע זה מגיע במטרה להעלות את המודעות בנושא קירור ואחסנה נכונה של המוצרים הליפוזומלים, וכחלק בלתי נפרד באיכות השירות שמציעה “אקוסאפ” לכלל לקוחותיה.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים