חדש בעולם המסעדנות, תרבות אכילה חדשה וראשונה מסוגה בישראל!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
שטרודל שפונדרה בברביב - צילום אלון סיגוי

בר-מסעדה “ברביב”- “BRAVIV”  מסעדת קונספט המתמחה ברטבים-רעיון קולינרי גאוני ,חדשני ביותר, תרבות אכילה חדשה וראשונה מסוגה בישראל.

המסעדה שתחזיר אתכם שוב לזיכרון יעקב במיוחד כדי להתענג מהאוכל הגורמה שיש לה להציע לסועדים. מסעדה אשר הבחירה של מגוון הרטבים לכל מנה שבוחרים יוצא מעדן מלכים! 

קרפצ'יו שרימפס על מצע בריוש בבר מסעדה ברביב - צילום אלון סיגוי
קרפצ'יו שרימפס על מצע בריוש בבר מסעדה ברביב - צילום אלון סיגוי

בר-מסעדה “ברביב”- “BRAVIV” שוכנת ברחוב הציורי והפסטורלי של זיכרון יעקב, באחת מחצרות הבתים, נולדה מסעדת קונספט  “ברביב” – “BRAVIV במוחו של רונן רביב, (שף ובעלי מסעדת הנשיקה הקודמת).

מסעדת “ברביב” – “BRAVIV” מביאה בשורה לקהל הישראלי  ,קונספט חדשני וייחודי של תרבות אכילה ברטבים. המטבח של “ברביב”  מתמחה במגוון של רטבים ייחודיים  אשר יכולים “להתלבש” על כל מנה במסעדה לבחירתו של הסועד. כאשר הסועד מוזמן לבחור את הרוטב המועדף עליו למנה שבחר ובכך לקחת חלק פעיל בחוויה הקולינארית.

המטבח של “ברביב” –BRAVIV”  מורכב מ- 15 סוגי רטבים קרים וחמים ומהווה את הבסיס לקונספט החדשני והייחודי , הרטבים שבאים לצד תפריט האוכל מוצגים בתפריט והסועד מוזמן ל”הלביש” על המנה את הרוטב המועדף עליו ובכך יכול להשפיע על הריחות והטעמים שילוו את המנה שלו.

לכל רוטב מבין 15 הרטבים יש  צבע ומספר והסועד בוחר את הרוטב מבין 3 רטבים שהותאמו למנה.

כשוחרת מסעדות ותיקה, מעולם לא בקרתי בסוג כזה של מסעדההאוכל  פשוט מעדן לחך.

תרבות האכילה החדשה של DRESS YOUR FOOD” הופכת כל בילוי במסעדה לשונה מן הפעם הקודמת כך שבכל ביקור ניתן להינות מחוויה שונה של טעמים וצבעים וגם כאשר בוחרים את הרוטב מקבלים כמחווה מן המטבח רוטב נוסף לטעימה.

המסעדה משאירה אותנו בתחושה שמחר רוצים לחזור לכאן לאכול שוב ,לנסות מנה אחרת עם רטבים אחרים , מומלץ להזמין צימר הממוקם מאחורי המסעדה הטבולה בירוק ובשלווה פסטוראלית  של המקום. זוגות רומנטיים יכולים להזמין צימר קסום במחיר אטרקטיבי ולזכות בארוחת צהריים . 

שטרודל שפונדרה בברביב - צילום אלון סיגוי
שטרודל שפונדרה בברביב - צילום אלון סיגוי

מסעדת “ברביב” – “BRAVIV מעוצבת בצבעוניות חמה השואבת השראה מעולם הרטבים, עיצוב מזמין ומשמח המבטיח חוויה קולינארית בלתי נשכחת.

גם הבר המושקע במסעדה שואב השראה מהקונספט הייחודי ומציע מגוון קוקטילים לפי צבעים ותפריט בר עשיר שיהפוך כל בילוי על הבר לטעים ומהנה במיוחד.

לפרטים נוספים טלפון – 04-6390133  www.braviv.com   מהרו להזמין ,רק בשביל הארוחה שווה לנסוע מכל חלקי הארץ לכאן, אני מזהירה המקום ממכר!!!

לעמוד הפייסבוק של המסעדה:    https://www.facebook.com/bravivrest

ההמלצה שלי מסעדה מעולה***** התפריט יכול להיות מורכב ומתאים גם למשפחות עם ילדים בעצם לכולם. 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים