חדש בטכנולוגיה – Cup It כפית הקפה המהפכנית

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חדש על המדף, טכנולוגיה חדשנית שתשנה לנו מהיום את ההרגלים!  Cup It  – כפית מהפכנית, שתחסוך לכם בזמן ובמקום! הכי מהר קל ונוח להכנה של משקה חם: נס קפה, קפה שחור ותה

חברת  NAVIGAZO (נביגזו), המתמחה בפיתוח מוצרים וגדג’טים, פיתחה והשיקה את המוצר החדשני – Cup It – הכפית ה”רגילה” הזו כוללת בתוכה את תאי האחסון  של חומרי הגלם  להכנת השתייה החמה , כל מה שתחפצו כבר מכיל בתוכה – נס קפה, קפה שחור ותה. המוצר החדשני מאפשר להכין את המשקה האישי שאוהבים בכל מקום ובכל זמן, תוך שמירה על טריות המוצרים והיגיינה. הכפית עצמה עשויה מחומר הפוליפרופילן המאושר לתחום המזון.

Cup It משווק בשלב ראשון עם 3 סוגי משקאות- קפה שחור, נס קפה ותה. אין ספק, שבעתיד יכיל מגוון נוסף.כל כפית כוללת 3 תאים המכילים את המרכיבים להכנת המשקה. ניתן לבחור את הכפית לפי סוג המשקה וסוג ההמתקה. כל משקה – קפה שחור, נס קפה או תה – מוצע ב-3 אפשרויות של המתקה – סוכר לבן, או סוכר חום, או סוכרזית.

כפית נס קפה – כוללת תא עם כפית נס קפה – מגורען, תא עם כפית סוכר – לבן/ חום/סוכרזית ותא שלישי עם אבקת חלב (פרווה).

כפית להכנת קפה שחור כוללת 2 תאים עם קפה שחור (לפי החוזק שרוצים), ותא  עם כפית סוכר לבן, או סוכר חום, או סוכרזית.

כפית להכנת תה כוללת תא עם תיון ותא עם סוכר לבן/חום/סוכרזית.

 אז כל מה שצריך לעשות כדי להכין משקה , פשוט ביותר, מרוקנים את תכולת התאים שבכפית לכוס מים חמים ומערבבים בעזרת הכפית.

 ל- Cup It יתרונות רבים:  מאפשר ליהנות ממשקה חם בכל מקום בהכנה קלה, פשוטה והיגיינית כמו: בטיולים, פיקניק, בים, בעבודה, במילואים בשיט, ועוד. אין עוד צורךלקחת את כל חומרי הגלם בכמות שאינה מדוייקת.כל מה שצריך בנוסף, רק תרמוס עם מים חמים וכוסות.

המוצר קומפקטי, נייד, שומר על טריות המוצרים, שומר על היגיינה וניקיון הסביבה (ללא צורך בשקיות נפרדות של תה/קפה/סוכר בשימוש בעמדות קפה), חוסך בזבוז חומרי גלם, חוסך הכנה מראש של קנקנים ותרמוסים של משקאות. לסיכום לא רק העצלנים ייהנו ממנו, כולם יוכלו להמכר לתענוג החסכוני והנוח הזה!

כשרות בד”צ בית יוסף,

ניתן לרכוש: בבודדים (כ 3 ש”ח)  במארזים (10 יחדות ב 24-25 ש”ח ) ברשת חנויות נוחות, בתחנות הדלק בכל רחבי הארץ  sogood ו’מיקה’ קנייה ישירה באתר  www.cupit.honor.es/

מאת: רות ברונשטיין צרכנות 106il

כפית- CUP IT ,  צרכנות  106il
כפית- CUP IT , צרכנות 106il

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים