“התאוריה של הכל” – המציאות עולה על כל דימיון!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
סרט, צרכנות, תרבות, תיירות, המלצה של רות, לייף סטייל מגזין,106il סרטים

הסרט “התאוריה של הכל”  THE THEORY OF EVERYTHING  יצירת מופת בריטית מרגשת. המציאות עולה על כל דמיון! דרמה על נחישות, אהבה ואמונה. אהבתי מאוד מרגש עד דמעות! 

106il סרטים
106il סרטים

מופץ בתי הקולנוע החל מה – 25.12.14

ז’אנר:  דרמה וביוגרפית חיים

הפצה: גלובוס מקס

במאי: ג’יימס מארש.

משתתפים: אדי ריידמן, פליסיטי ג’ונס, צ’רלי קוקס.

אורך הסרט: 123 דק’.

“However bad life may seem, where there is life there is hope” – Stephen Hawking

תקציר:

הסרט מבוסס על ספרה של ג’יין הוקינג “מסע אל האינסוף: חיי עם סטיבן”. הבמאי ג’יימס מארש,  זוכה פרס האוסקר, מציג בפננו את סיפור האהבה המופלא של הפיזיקאי הנודע סטיבן הוקינג עם אשתו ג’יין. הסרט עוקב אחרי התאהבותם חסרת הגבולות, חסרת הפשרות ומסירותה הבלתי נלאית של ג’יין, תהליך התעצמות מחלתו של הוקינג מרגע גילוייה ולמרות הכל, פריצות הדרך הפיזיקאיות והאופטימיות הטמונה באישיותו. אין ספק, התיאוריה של הכל – סרט אנגלי משובח, משחק מעולה של אדי ריידמן.

בשנת 1963 הוקינג (ריידמן), סטודנט לקוסמולוגיה באוניברסיטת קיימברידג’, עובד על הדוקטורט שלו המציג הסבר פשוט להקמת היקום. אולם כאשר מלאו לו 21 שנים, מתקבלת אבחנה רפואית קשה מנשוא המגלה כי הוקינג חולה במחלה נדירה בשם נוירון מוטרי (ALS) . הרופאים העריכו כי תוחלת חייו הנוכחית תהייה לכל היותר כשנתיים. אולם הוקינג מסרב לקבל את האבחנה ויחד עם  אשתו ג’יין (ג’ונס) הנלחמת לצידו במכת הגורל הם מצליחים להמשיך קדימה למרות המחלה. ובעזרת מסירותה של ג’ין,  הוקינג מסיים את הדוקטורט שלו בהצלחה, מתחתן ומקים משפחה.

 “התיאוריה של הכל” הנו ספור יוצא דופן, מעורר השראה על דביקות במטרה, אהבה חזקה ואמונה. משחק מושלם של אדי ריידמן המגלם את דמותו של סטיבן הוקינג. 

על המשתתפים:

ג’יימס מארש (במאי): גיימס מארש הבמאי והמפיק הברטי ידוע בכישרונו כבמאי עוד משנת 2008, בה זכה לפרס האוסקר על הסרט התיעודי הטוב ביותר “איש על חוט”. את תחילת הקריירה שלו החל בסרטים התיעודיים שביים עבור ה – BBC, שלאחריהם הספיק לביים סרטים רבים הידועים בשמם:” הטיול ויקונסין המוות”, “המלך”, “פרויקט נים” ועוד. ידוע שאת השראתו לסרט “פרויקט נים” שאב מהסרט ET .

אדי ריידמן (סטיבן הוקינג): ריידמן, שחקן קולנוע ותיאטרון אנגלי, זוכה פרס הטוני. ריידמן ידוע בשל הופעתו המרשימה ובלתי נשכחת בסרט “עלובי החיים” בשנת 2012. הופעת הבכורה של אדי הייתה בשנת 2006 בסרט האימה האוסטרלי “נפשות תאומות”. את פרס טוני קיבל על הופעתו במחזמר “red” בברודווי. לצד קריירת המשחק, ממלא רד גם כדוגמן הבית של חברת ברברי , בית האופנה הבריטי.

פליסיטי ג’ונס (ג’יין הוקינג): ג’ונס שחקנית קולנוע ,טלוויזיה ותיאטרון אנגלייה שזכתה להכרה רבה אודות הופעתה המרשימה בשנת 2011 בסדרת הדרמה “כמו משוגעים”. את הופעת הבכורה שלה, הפגינה בסדרת הפנטזיה “המכשפה הגרועה ביותר” עוד כשהייתה תלמידה.

צ’רלי קוקס (יונתן הלר ג’ונס)שחקן קולנוע וטלוויזיה בריטי. בשנת 2007 שיחק בסרט “אבק כוכבים” , ובשנת 2011-2012 הופיע בתפקיד משנה בסדרה האמריקאית ” אימפריית הפשע”. בימים אלו עובד קוקס על סדרה נועזת שעתידה לצאת בשנת 2015.

לא להחמיץ!!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים