הסרט ליד הים – By the sea

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

ליד הים. סרט בכיכוב ובימוי אנג’לינה ג’ולי

זוג השחקנים הפופולריים ביותר עכשיו בסרט משותף.

בבתי הקולנוע החל מה – 21.11.15

הפצה: גלובוס מקס

ז’אנר: דרמה

משתתפים:  אנג’לינה ג’ולי, מלאני לורן, מלוויל פופו, נילס ארסטרופ

בימוי: אנג’לינה ג’ולי

סרטה של השחקנית זוכת פרס האוסקר, אנג’לינה ג’ולי, אותו כתבה, ביימה, הפיקה ומשחקת בתפקיד הראשי.

 תקציר:

רולנד (פיט), סופר אמריקאי, ואשתו ונסה (ג’ולי-פיט), מגיעים לעיירה ציורית בצרפת של 1970  על מנת לטפל בבעיות בחיי הנישואים שלהם. כאשר הם מעבירים את זמנם לצד זוגות נוספים בעיירה, כמו הזוג הטרי, לי (לורן) ופרנסואה (פופו) והמקומיים מישל (ארסטרופ) ופטריס (בורינגר), הם נכנסים למערבולות של רגשות ומנסים להשלים עם הבעיות הלא פתורות בחייהם.

טריילר: https://www.youtube.com/watch?v=Fpmr4RYi52A

אנג’לינה ג’ולי

קריירת משחק קולנועית ענפה עטורת פרסים, במספר לא מבוטל, סרטים שוברי קופות ברחבי העולם היו בכיכובה. לצד קריירת משחק, ידועה ג’ולי כאחת הכוכבות היפות ביותר שנראו בעולם הבידור בשנים האחרונות.  זוכה  לתשומת לב התקשורת , בין היתר, לנוכח נישואיה לשחקן הקולנוע בראד פיט. בשנים האחרונות אנג’לינה פיתחה קריירה נוספת, בימוי, כשהחלה בסרט “בארץ של דם ודבש”.

בראד פיט

כוכב קולנוע אמריקאי ובעלה של אנג’לינה ג’ולי. כיכב בין היתר בסרטים “מועדון קרב” (1999), סדרת סרטי “אושן 11” (2001,2004,2007), “ממזרים חסרי כבוד” (2009) ועוד. פיט היה מועמד לפרס האוסקר על תפקידיו בסרטים “12 קופים” (1995), “סיפורו המופלא של בנג’מין באטן” (2008) ו-“מאניבול” (2012). הוא זכה באוסקר בשנת 2013 על הסרט “12 שנים של עבדות” אותו הפיק.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים