הסרט החיוך האטרוסקי במילה אחת – מצוין.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הסרט “החיוך האטרוסקי” מיום חמישי הקרוב 4/7 ב- 40 בתי קולנוע בכל רחבי הארץ.

הסרט החיוך האטרוסקי, The Etruscan Smile הוא סרט דרמה מצוין, קומדיה משובחת ורומנטיקה שובה. כל שלושת המרכיבים בסרט אחד, משימה מורכבת לתוצאה מושלמת. פרי יצירתם של הבמאים הישראלים מיכל ברזיס ועודד בן נון בהפקת ארתור כהן. אל תפספסו!

“החיוך האטרוסקי” סרט מרגש, נוף ויופי קסום של סקוטלנד הפסטורלית וסן פרנסיסקו האורבנית, לצד משחק מעולה של השחקן בריאן קוקס הבריטי. הסרט נוצר על פי רב המכר של הסופר חוסה לואיס סמפדרו. הסרט בבימויי הישראלי מסתמן כהצלחה בינלאומית.

החל מתאריך 4 ביולי בבתי הקולנוע ברחבי ברחבי הארץ.

משך הסרט: 107 דקות

שפות: אנגלית, גאלית סקוטית. תרגום לעברית

הפצה בישראל: סרטי נחשון, יח”צ: www.SBPR.co.il

לצפייה בטריילר 

 

תקציר: השחקן הראשי  רורי מק’ניל(בריאן קוקס) סקוטי כפרי ומסורתי, עוזב את ביתו ונוסע לבנו בסן פרנסיסקו, בצפייה לקבל שם טיפול רפואי. בסאן פרנסיסקו הוא גר עם בנו, אותו לא פגש שנים רבות, וכלתו העסוקה בפיתוח קריירה, בעיר האורבנית בארה”ב. סגנון חיים אותו רורי מק’ניל מתעב. ללא ציפיות יותר מהחיים, עולמו משתנה כאשר רורי נקשר לנכדו הפעוט ולעוד חוויות חדשות…

“החיוך האטרוסקי” דרמה מחממת לב המביאה למסך את כל היופי של סקוטלנד וסן פרנסיסקו ואת גדולתו של השחקן הבריטי בריאן קוקס (“המטפלת”, “RED”), על פי רב המכר של חוסה לואיס סמפדרו, בבימויים של הבמאים הישראלים עודד בן נון ומיכל ברזיס (שסרטם “איה” היה מועמד לאוסקר) ובהפקתו של ארתור כהן (זוכה 6 פרסי האוסקר).

שם הסרט “החיוך האטרוסקי” מתייחס לאותם פסלים אטרוסקיים המפורסמים, המזוהים כבעלי חיוך מסתורי, גם אם מדובר בחיים שאחרי המוות, הם מביעים סוג של תקווה למות מאושר.

תארים ופרסים:

Audience Award – Naples International Film Festival

Opening film – Cleveland International Film Festival

Selection – Chicago International Film Festival

הסרט שכבש את הצופים בפסטיבל חיפה.

בימוי: מיכל ברזיס – Mihal Brezis, עודד בן נון – Oded Binnun

תסריט: מייקל מקגואן Michael McGowan, מיכל לאלי קגן – Michal Lali Kagan, שרה בלווד – Sarah Bellwood, שוקי בן נעים Shuki Ben -Naim, עמיטל שטרן Amital Stern.

צילום: חוויאר אגירסורבה – Javier Aguirresarobe

עריכה: רוברטו סילבי – Roberto Silvi

מוזיקה: חיים פרנק אילפמן – Haim Frank Ilfman

הפקה: ארתור כהן   Arthur Cohn

שחקנים: רורי:  בריאן קוקס – Brian Cox, קלאודיה: רוזנה ארקט – Rosanna Arquette, ווייס: טים מתאסון – Tim Matheson, אמילי: תורה בירץ’ Thora Birchאיאן: ג’יי ג’יי פילד – JJ Field, פרופסור: פיטר קויוטי  – Peter Coyote, פרנק: טריט וויליאמס – Treat Williams

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים