ההמלצה שלי למתעניינת בהזרקות חומרי אסתטיקה, המדריך למתלבטת והתובנות של משתמשת….

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מנויים וקוראים יקרים, לפני שבועיים ביקרתי במרפאה לטיפולים אסתטיים של ד”ר וייס ויש לי תובנות וחדשות בתחום עבורכם.

כפי שאתם כבר יודעים אני שייכת לזן האנשים שיעשו הכל כדי להישאר צעירים! טיפולי קוסמטיקה, קרם לילה, קרם יום, מסכת פנים, סרום, קרם לפנים, סבון ועוד כל מה שצריך ומומלץ. מעבר לכך, אני מברכת את הקדמה ודור המשקיע באסתטיקה גם באמצעות הזרקות או ניתוחי יופי. יש את אלו שמפחדים ויש את הרוב המתעצם של הנשים המעזות והמתחדשות כמוני. אני בעד, כל עוד התוצאה נראית טבעית. ולאו דווקא בגלל עיוות או חוסר ביטחון עצמי מכך, אלא מתוך שאיפה תמידית להישאר צעירה (גם אם בעני בן זוגי זה לא חשוב).

כולנו רוצות להראות צעירות ולשמר את העור, רבות מאתנו לא מסתפקות בטיפולים קוסמטיים חיצוניים של הקרמים קוסמטיים, בעלי אפקט לשימור, טיפוח ומניעת הזדקנות העור, אלא עוברות ישר לטיפולים פולשניים ואפקטיביים יותר כגון מילוי קמטים בבוטוקס (ליישור) וחומצה היאלורונית (מילוי), ומי שמתחילה בד”כ מרוצה ולא מפסיקה.

מנגד, רופאים רבים שגלו את הפוטנציאל הרווחי הגלום ובצורך הגובר לכך, החלו להזריק ללקוחות דרך מרפאות פרטיות בהם הם שכירים. רופאים רבים הסבו את הכשרתם לרופאים העוסקים בעיקר בתחום האסתטיקה ויופי לאחר קורס והסמכה כי תכלס מבחינה טכנית הפעילות הנדרשת מהרופא, היא מתן זריקה,  וכל רופא יודע בהכשרתו להזריק חומרים לגוף, רק ישנן כמה שאלות וקריטריונים על פיהם נבחנת ההמלצה לטיפול: עם אילו חומרים לעבוד? היכן להזריק? מהו המינון? מהי ההכשרה המקצועית של הרופא? הניסיון והידע שצבר? התמחותו של הרופא להזריק לפנים בצורה שוויונית כמו יצירת קווי גובה גבות זהה, נפח לחיים תואם, מילוי קמטים שווה מצדי העניים האף.

שאלה חשובה ומהותית- האם לבקר במרפאה גדולה שמעסיקה שלל רופאים או בקור אצל רופא פרטי? אני אישית לא ממליצה לבקר במרפאה שמעסיקה רופא שכיר, אלא רופא שהוא גם בעל מרפאה, עם ביטוח ואחריות אישית רבה יותרף היכרות עם צרכי הלקוחה ועמידה בציפיות בהתאם לעלויות.

אז איך יודעים במי לבחור?

רופא יהיר או רופא זהיר?

אני מעדיפה שהרופא יהיה זהיר ויזריק פחות מהצורך הקיים, כדי לראות איך זה מתקבל, הרי את תוצאות הבוטוקס מרגישים רק אחרי כשבועיים, וכנ”ל חומצה היאלורונית שלא ישר מתפשטת ומתמזגת באזור. לכן עדיף לחכות 10 ימים ולהגיע שוב לביקורת ותוספת, בכך מונעים רגישויות.

כדי לענות על כמה שאלות בתחום ובהמלצה חמה של חברתי, הלכתי לסקר ולהתרשם ממרפאתו של ד”ר יונתן וייס.  

"מזרק דיגיטלי מבטיח דיוק, וחיסכון מרבי" מציין ד"ר יונתן וייס
“מזרק דיגיטלי מבטיח דיוק, וחיסכון מרבי” מציין ד”ר יונתן וייס

האמת ההתנהגות העדינה, האדיבה והמנומסת של הרופא, ישר חברה אותי לאישיות הרופא והעניקה לי בטחון. מעדיפה רופא שאינו ממהר להציע להזריק ללקוחות, ולהרבות בהבטחות. בוודאי לא רופאים שמגישים הצעות לטיפולים כמו גיליון הרשעות וחותמת למצב עורך הרעוע ולגילך המתקדם…שימו לב! אם רופא טוען שזריקה אחת לא תעשה שום שינויי כנראה שעוד כמה לא, אז לא כדאי להתחיל כלל…

רופא פלסטי או רופא שעשה הסבה?

למרות הקונצנזוס שהזרקת חומרים תחום התמחות רופא פלסטי, גם רופא מומחה בתחומי עור, כירורגיה, כללי, או שיניים רשאי ויכול להזריק ולגרום לשיפור מראה.  רופא פלסטיקאי שמנתח ניתוחי אסתטיקה של בטן, השתלת חזה, שחזורי פנים מתאונות וכו’ עוסק לרוב בניתוחים ופחות מנוסה לעומת רופא  שעיסוקו העיקרי להזריק. הכי חשוב שהרופא עבר התמחות גם לתחום הזרקות יופי ואסתטיקה, עבר הכשרה מקצועית באוניברסיטה מוכרת בארץ, בעל ניסיון ולקוחות מרוצים. חשוב לראות את התעודה במרפאה, אכן לעדות תלויה תעודת ההכשרה של הרופא ד”ר יונתן וייס מאוניברסיטת בר אילן ושלל תעודות על התמחויותיו. ד”ר וייס מציין כי הוא בוגר הקורס הראשון שהיה בארץ באוניברסיטת בר אילן וכיום ישנם קורסים והכשרות במקומות נוספים.

לדעתי ומניסיוני האישי, ההזרקה דורשת מהרופא מיומנות וראיה אמנותית לתווי פנים, ליצירת מראה טבעי ואישי לכל אחת ולא שבלונה שמותירה את כל הנשים שעברו הזרקות לדומות ומלאכותיות וכמובן אחדות וסימטריה. דרישה לראות תמונות, מראה פנים לפני/אחרי של מטופלות אחרות היא דרישה לגיטימית, חובה לצפות בהם. במיוחד כדי לקבל אינדיקציה על סגנון עבודתו גם אם הגעתם לרופא דרך המלצה או פרסומת.

מה מבטיח דיוק מרבי בשני הצדדים ?

ד”ר וייס יונתן מומחה לרפואה אסתטית, מציין כי תמיד עובד עם מזרק דיגיטלי, למרות שהוא בעל ניסיון רב מציין ד”ר וייס: “המזרק חסכוני, ומזריק באותה כמות משני צדי ההזרקות כך שתמיד שני צדי הפנים יהיו שוות במתן הכמות, השליטה על שחרור החומר מדויקת ביותר. אני מעדיפה רופא שבוחר במשנה זהירות ודיוק מאשר רופא שנוהג ביהירות וחוסר אחריות.

ד"ר וייס יונתן משתמש במזרק דיגיטלי לדיוק בכמות המוזרקת
ד”ר וייס יונתן משתמש במזרק דיגיטלי לדיוק בכמות

היכן מזריקים בוטוקס?

בין הגבות כאשר עושים פרצוף כועס, נוצרים קמטים בין העניים, כך אפשר לבחון את הצורך והכמות הרצויה להזרקה. כמו כן, בצדי העניים ובמצח המקומות שיעלימו את תופעת השריר ומכאן את הרפיון בעור. הרופא מבקש ממני לבצע מבט כועס כדי לאמוד את המינון.

מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלורונית?

בוטוקס רעלן שמרפה את השרירים, וחומצה היאלורונית חומר מילוי קמטים לצדי הפה, וקמטים זעירים, החומר הוא סוג של סוכר בצורת ג’ל שממלא את הקמט, מנפח את האזור. היצרן הראשון בעולם היה רסטילן מאז התווספו חברות רבות. בביקור האחרון שלי אצל ד”ר וייס, שעליו אני ממליצה בחום, בהמלצתו ניסיתי את טאוסיאל, החומר השווייצרי ממעבדות טאוקסן ואני מרוצה וכעת ממליצה עליו למידע לחצו.

איזה חומר להזריק הרי יש המון חברות?

כדאי לברר אלו מומלצים ע”י הרופאים ולא להתבייש לשאול, מדוע הרופא בוחר בהם? אני השתמשתי תמיד ברסטילן החומר הראשון והוותיק בתחום, והתאכזבתי כשניסיתי חומרים אחרים עד שניסיתי את טאוסיאל RHA השוויצרי המיוצר על ידי מעבדות טאוקסן בזכות המלצתו של ד”ר יונתן וייס ואני אכן מרוצה מהתוצאות וריכוז הג’ל, חומר המילוי אכן איכותי, איכותו נמדדת לפי הצמיגות וההתמזגות עם העור כלומר: הזרקה מעטה יותר ותוצאה גבוה יותר, בכך חיסכון מרבי יותר, (מחיר נקבע לפי כמות החומר הנדרשת) חשוב לציין שקביעה זו שלי מסתמכת על ניסיוני האישי ובהשוואה למותגים אחרים שניסיתי בעבר.

106il ישראל לייף מגזין, הזרקת- טאוסיאל teosyal מותג שווצרי צילום מאתר חב' bioteam
הזרקת טאוסיאל teosyal – מותג שוויצרי צילום מאתר חב’ bioteam

לא להתפתות להזריק בחומרים חדשים ולא ממש מוכרים, גם אם יש להם את האישורים ותקנים. זו לא ערובה להתאמה מוחלטת לאזור שרוצים להשיג בו נפח. הימנעי מלהתפתות להיות שפן ניסיונות של חברות או רופאים ללא המלצת מומחים או כאלו שכבר התנסו.

ההמלצה שלי ביקור במרפאה של ד”ר וייס, המשתמש רק בחומרים איכותיים ובציוד המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות וה FDA האמריקאי.  בשילוב ניסיון מקצועי, המבטיח מראה טבעי לאורך זמן, עדינות בטיפול, ללא שום כאבים, או תופעות לווי והכי חשוב חיסכון מרבי ושימוש במזרק חסכני ומדויק ביותר.

להתרשמות באתר המרפאה http://www.esthmd.co.il/

כתובת הקליניקה: בנימין מטודלה 32, תל אביב ,

לתיאום פגישה במרפאה לאסתטיקה רפואית של דוקטור יונתן וייס, ללא התחייבות 03-641-5554 , 054-449-6300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים