דיאטת אהבה כדרך ארץ.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

דיאטת אהבה כדרך ארץ מבחינתי זה לאהוב את גופי ולדעת לפנק אותו באוכל מזין. כן היו תקופות בהם זללתי מתוקים כדי להחזיר חוסרים בעיקר חוסרים ברוגע, לחץ ובריחה קטנה ומתוקה מלחץ החיים.

המון דיאטות ניסיתי בחיי, אהבתי מאוד את שיטת שומרי משקל, אך המדידות והחישוב הקלורי לא החזיק לאורך זמן, מפאת חוסר זמן. בתקופות בהם הייתי חייבת להשיל כמה ק”ג ומהר, אימצתי את הדיאטה של ד”ר חרמון.  כשהייתי צעירה יותר זה עבד ו5 ק”ג הלכו תוך שבוע 10 ימים ואז שוב חזרתי למעגל הקסמים של ההתמכרות למתוקים ועליתי חזרה אחרי כשנה.

 

ערכת דיאטת לורן. ההמלצה שלי רות ברונשטיין

                                                                                            בצילום: מתנה מרגשת הגיעה לחיי עם שליח למפתן דלת ביתי, ערכת דיאטת לורן.

עם הדיאטה של ד”ר אברהמסון נכשלתי, אמנם יש הצלחות לרבים אחרים, אך כנראה שיטת ההיפנוזה והטלפונים האינסופיים מנציגי המכון רק הטרידו את מנוחתי, מעבר לכמה שעות דווקא חזרתי לדרכי לאכול מתוקים והמון….

תמיד שילבתי ספורט בחיי, אני פעילה ואף מכונה לעיתים היפר אקטיבית, כך שההצעה לקיים חיים ספורטיביים ולרדת במשקל, לא בדיוק פועלת לגביי.

כן אני מוצקה וחטובה אבל 5 ק”ג מיותרים עמדו ביני לבין גופי המתעקש לאחוז בהם בתוכו. הרעב של אמצע הלילה בין כתיבת פוסט לפוסט תמיד הכריעו לטובת ממתק או נשנוש מענג לתוך הלילה.

ערכת דיאטת לורן. ההמלצה שלי רות ברונשטיין
ערכת דיאטת לורן. ההמלצה שלי רות ברונשטיין

לשיטת דיאטת לורן במקרה הגעתי, עיתונאית שלא נפגשתי עמה תקופה קצרה לפתע נראתה כדוגמנית על. השינוי שעברה עורר השראה ורצון להתנסות בתקווה להצליח הפעם. החשק לשינוי לעבר המטרה היה מפתה. שיחת טלפון עם גברת לורן מייסדת השיטה שכנעו אותי לצאת לדרך חדשה.

השיטה המיוחדת של לורן, משלבת מגוון סוגי תוספי צמחים הגורמים לתחושת שובע, העיקרון המנחה את השיטה הוא שהגוף בשלב ההרזיה יקבל את כל ויטמינים והמינרלים להם הוא זקוק להם על בסיס יומי, ובכך ישחרר את עודפי השומן ביתר קלות. התפריט מאוד קשה ליישום. ממש תפריט דל לעומת הכמויות אליהם הורגלתי. אך התוספים היומיומיים, שקילת הגוף והדיווח במסרון למלווה  האישית שלי עשו את העבודה.

לפתע כלל לא הרגשתי רעב, וכל מה שעשיתי היה בסה”כ להפחית במתוקים ובלחמים הלבנים, אכילת ארוחות מסודרות ושתייה מרובה.

העיתונאית רות ברונשטיין. לפני דיאטת לורן
לפני דיאטת לורן

העיתונאית רות ברונשטיין. לפני דיאטת לורן
אחרי דיאטת לורן

לאחר כחודשיים השלתי את המשקל ומזה חדשיים אני קוצרת מחמאות. כן יהיו כאלו שבוודאי יצליחו להוריד קילו בשבוע, אם יקפידו על התפריט הדומה מבחינתי לדיאטת רעב. כמי שיש לה תשוקה אמיתית ותמידית לאוכל מושקע, לארוחות גרומה בבתי מלון ומסעדות פאר, זו משימה לא פשוטה לעצור ולבחון מה כדאי לאכול ועל מה לוותר. בעזרת התוספים של שיטת לורן המשימה בהחלט קלה יותר והתוצאה נפלאה!!

ההמלצה שלי דיאטת שיטת לורן , הדיאטה באישור משרד הבריאות, כל הערכה של תוספי המזון המגיעים בטיפות וכדורים מיוצרים בארץ. למיד ופרטים:

https://www.lorensdiet.co.il/

03-9411197

בהצלחה למי שהמלצתי תעודד ותעורר השראה עבורו. ההמלצה שלי רות ברונשטיין

 

 

לכתבה על הקשר בין בריאות גוף, מוח ונפש לחצו

https://lifestyleruth.blogspot.co.il/2018/01/blog-post_31.html

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים