גלי חום? תשכחו מזה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

גלי חום?תשכחו מזה. דיי אין טעם לסבול מכך, אם יש דרכי טיפול טבעיות.

בלי לקיחת הורמונים והשתעבדות לחמרים כימיים. סובלות מגלי חום? הכתבה הזו עבורך, הכירו את השיטה הטיפולית שהצילה אותי ועוד רבים שכמותי. (כן, וגם גברים סובלים מגלי חום, לא רק אנחנו)

גלי החום לא פסחו עליי, גם אם חשבתי שאם לא בקרו אותי עד גיל 55 לא יגיעו אליי כלל, מסתבר שהתבדיתי. הגלי חום הגיעו אליי בגיל מאוחר יחסית בריבית דה ריבית. התחושה היא כמו שקית תה שרויה במים רותחים. חום פתאומי ובלתי רצוני. מאישה שסובלת מקור, הפכתי ביום בהיר לסובלת מחום אימים, למחכה בעריגה וכמיהה לחורף, שרק יגיע.

הכל הפך לבלתי נסבל, נרשמתי לקורס להכרת השינויים ושיפור איכות החיים לגוף  “ספורט ותזונה נכונה לנשים בגיל 40 + של ד”ר איתי זיו, קבוצת לימוד לטיפים בנושא, שם החכמתי בספורט ותזונה, והרגשתי שאני לא לבד, יש עוד כמוני שסובלות מאותה תופעה. והכי חשוב, בזכות אחת מהמשתתפות שהמליצה על המומחית שעזרה לה בטיפול בתופעת גלי חום ההורמונליות של ה” גיל הנכון –  good aging”  כל גלי החום הפכו להיות עבורי היסטוריה.

מהו הטיפול נגד גלי חום?

שילוב של סדרת טיפולים בדיקור סיני ( מינימום 5 ברצף) לצד תוסף מזון מצמחים המורכב ע”י המומחית לכך, וולאחר בדיקת לשון ועיניים.

הכירו את המומחית לטיפול בגלי חום באמצעות הרפואה הסינית. 

אירית ברקן, בעלת הקליניקה בכפר סבא, אליה מגיעים מכל חלקי הארץ לטיפול, מתמחה בטיפול ברפואה הסינית, בעיות כאב, בעיות גב ושלד, בעיות הורמונליות, בעיות שינה , מחזור, מיגרנות ועוד. כול הבעיות שציינתי הן תופעות שכיחות אצל נשים, ורק דרך רפואה אלטרנטיבית ובאמצעותה מצאתי לגלי החום המטרידים מזור, והקלה משמעותית.

אירית ברקן טיפול נגד גלי חום בדיקור סיני,
אירית ברקן מומחית לטיפול בגלי חום, בעיות הורמונאליות, כאב ועוד לפניות: ‏054-495-2344‏

אירית ברקן מתמחה בטיפול וריפוי הגוף, היכן שלא תמיד הפתרון מושג דרך טיפול או רופא קונבנציונלי שאנו מכירים. אירית ברקן בעלת השכלה אקדמית, התמחות וניסיון רב בתחום הרפואה הסינית. ראשית, היא בעלת סבלנות, ושלווה פנימית המעניקים בטחון לצד המאפיין של אישיותה להוות מעין פסיכולוגית לתופעה במתסכלת המלווה לעתים בתופעות אחרות כמו ירידה במצב רוח, מעבר לירידה באיכות שינה, כתוצאה מעוררות, בלית רצונית, אשר נגרמת מגל החום  אירית ברקן בוחנת, מקשיבה ורוקחת את ה”תרופה.” תוסף המזון, בעל מהרכב צמחים המעניקים אנרגיה, למערכת הגוף, במיוחד כאשר כל המחסנים המדלדלים עם הגיל מקבלים בוסט של החסרים, לצד הדיקור שמאז ראשית הרפואה האנושית היה סוג של הקזת דם, מעין שחרור של רעלים וחילוף אנרגטי.

אירית ברקן בהשכלתה בעבר שמשה כרואת חשבון, כבר במהלך עבודתה במקצוע הראלי המובהק, החליטה לשלב לימודי רפואה סינית מתוך אהבה וקסם לרפואה. אירית ברקן הוקסמה מהתחום ויעילותו, במיוחד אחרי טיפולים שעבר בן זוגה, החליטה להתמסר כולה להתמחות ברפואה הסינית, ולנטוש את ראיית החשבון. הדיוק במינון החמרים שרוקחת לתוסף המזון לריפויי הגוף של כל מטופל ומטופלת מעבר לדיקור הם כנראה ירושה נפלאה ממקצוע החשבונאות (ראיית החשבון).

אירית ברקן מציינת:”תמיד סקרן אותי יכולת הרפואה טבעית, תמיד הוקסמתי מהדרך הפלאית של הטבע, לרפא ולשמח. בעקבות היכולת של הרפואה הסינית לרפא את הגוף בעצמו, הרגשתי צורך ללמוד את התחום ומתוך שליחות אמונה ואהבה לדבר, לטפל. זנחתי את הקריירה שלי, ושיניתי כיוון ומאז אני נוכחת בקסם הזה יום יום בקליניקה שלי.

חשוב לבחור מטפלים בעלי הסמכה פורמלית עם ניסיון, ומעבר לכך חשוב לקבל המלצות, עברתי בחיי כמה סדרת טיפולי דיקור ולא ראיתי תוצאות עד שהגעתי לאירית ברקן.

אני אישית, מתנגדת ללקיחת הורמונים לתקופה מתמשכת ובלתי מוגדרת, אלו הניתנים דרך גינקולוג לנשים רבות, פתרון שבסופו של דבר מזיק לגוף רעלים.  אם קראתן עד כאן וטרם השתכנעתם לנסות לטפל בדיקור סיני ובאמצעים טבעיים לחיזוק מערכת הגוף,  מצ”ב שלשה מכתבי תודה מני רבים:

ברכות ותודה על הטיפול אצל אירית ברקן מטפלת ברפואה סינית

אירית ברקן, בעלת הכשרה ברפואה סינית, מוסמכת האקדמיה של מכללת מדיסין ( 4 שנים) עברה קורסי הכשרה רבים כמו בשיר”מ אסף הרופא, התמחות קלינית לטיפול במחלות אורתופדיות ברפואה סינית, ועוד. 15 שנות ניסיון והצלחה עם מטופלים רבים, ובמגוון רחב של בעיות.

חוקרת אמנות בינתחומית, יזמית, מנחה, מרתה ועיתונאית רות ברונשטייןההמלצה של רות, דיקור סיני וטיפול בגלי חום, אירית ברקן ‏054-495-2344‏

https://www.facebook.com/iritbarkan.clinic.tcm/

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים