אננדה המותג הישראלי

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 מוצרי מותג הקוסמטיקה הישראלי Ananda Bio Cosmetic מוצרי טיפוח העור בשילוב מיצויי צמחים, ויטמינים ומינרלים, ותו התקן הגרמני BDIH המחמיר, הם המתכון לשימוש במוצרי איכות.

למי ששואף/ת לחיות בריא יותר, ולשמור על הרעננות וחיוניות העור. מוצרי מותג הקוסמטיקה הישראלי Ananda Bio Cosmetic הם עבורך.

מוצרי אננדה בעלי אג’נדה לאיכות. כול המוצרים מורכבים ממזון העל לעור, במיוחד השימוש באגוז ה”גרנובל” המוכר כרכיב פעיל במיוחד בתחום האנטי איג’יינג.

כל מוצרי אננדה  בשילוב מיצויי צמחים, ויטמינים ומינרלים לתמיכה נוספת ובהתאמה למוצר עצמו.

כל המוצרים בעלי תו תקן BDIH, התו הגרמני הגבוה ביותר, הנחשב למחמיר ביותר בעולם, בתחום מוצרי טיפוח ותוספי מזון טבעיים ואורגניים. אננדה המותג הישראלי היחיד הנושא תו תקן  מתוך כמאה מותגים בעולם

https://www.instagram.com/p/BwZqQeDnY7U/

מידע על המוצרים:

סרום ויטמינים מרוכז – גרנובל

סרום ויטמינים מרוכז טבעי ופעיל הכולל ויטמינים c ,e ,a  נוגדי חמצון חשובים על בסיס שמנים מייטיבים כמו זית ונבט חיטה ובריח הדרים נפלא. תכשיר לשיקום והזנה עמוקה של עור יבש, פגום וחסר זוהר טבעי. התכשיר מהווה זרז אנרגטי לתאים, מעניק לחות מיטבית ומסייע בעמידות העור בפני פגעי הזמן. הסרום מתאים גם לבסיס איפור בערב

מחיר:  278 ₪ כ – 30 מ”ל

קרם לחות והגנה 30 spf

קרם הפנים מעניק הזנה ושמירה על מאזן הלחות של העור. הקרם מסדרת מוצרי הטיפוח הפעילים בתחום האנטי אייג’ינג, מבוסס על מיצוי טהור ואורגני של אגוז הגרנובל הצרפתי. הקרם מספק הגנה מכל הקרינות כולל קרני uvh ,uvb וקרינות מתועשות. מקדם ההגנה הינו טבעי ומופק מנגזרות של אבץ. הקרם תומך בשיקום וריכוך קווי הבעה של הפנים, קמטים והרפיית המתח מקווי הפנים, עשוי לסייע בהבהרת כתמים, ליצירת גוון עור מאוחד.

מחיר: 254 ₪ כ- 50 מ”ל

סרום משקם וממצק לעור הפנים ולעיניים

סרום טיפולי טבעי ופעיל במיוחד לשיקום אינטנסיבי של עור הפנים, העיניים והצוואר. סרום עדין במיוחד הנספג במהירות ותומך בהגנה על אלסטיות העור ושמירה מיטבית על מאזן הלחות בתאים. מכיל כמות מרבית של חומצה היאלרונית ובתערובת ייחודית של שמנים אורגניים ותמציות צמחי מרפא: חוחובה, לציטין, אבוקדו, אגוזי מקדמיה, גרנובל, לבנדר. סרום מושלם להפחתת קמטוטים וקמטי הבעה .

מחיר: 266 ₪ כ-30 מ”ל

האתר –  https://www.ananda-cosmetic.co.il/

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים