אמנות על הקיר, צבעים שמשדרגים את המקדש הביתי שלכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp
106il עיצוב ולייף סטייל -lifestyle -

פעם צביעת קירות הייתה החלטה מהירה, לא בדיוק ייחסנו חשיבות לתפקיד עבודת צביעת הקירות, ולאפקט העצום שאפשר לקבל מהם. כך זה היה לפחות בתקופת הדירה השכורה הראשונה שלי, היום זה לגמרי שונה, כניסה לאולמות תצוגה של “מעודד צבעים” בהם כל חדר לדוגמה צבוע או מכוסה בחומר, צבע או טפט אחר, מעניקה תחושה שהגענו למלון קסום ווואוו. vvv

ב”מעודד צבעים” אני מוצאת את עצמי בעולם צבעוני של יצירות אומנות וסטייל לקירות. כאן אני מתאהבת בכל כך הרבה דגמים וסגנונות של צבעים, טקסטורות, ציורים, תבליטים. טפטים עם כל כך הרבה סוגים הדפסים וחומרים טבעיים של שעם, אבנים, קש ועוד המון חידושים ויצירות. הבחירה מכל היופי הגלום באולם רחב ידיים ורחב קירות דמי של חדרים שובה את ליבי ומקשה על הבחירה. פתאום אני רוצה לשנות ולרענן לא רק קיר אלא כמה קירות וחדרים בבית. אני בטוחה שכל אחד או אחת שנכנסת לכאן כי רוצה לעשות מייק אובר לקירות, לא תוכל לצאת מכאן בלי לבחור אחד מה”כיסויים” לקיר וכמובן לשהות כאן המון זמן, בלי להרגיש, כמו במוזיאון, ראו הוזהרתם … 

שכחו מכל מה שידעתם על צביעת קירות, טיח או טפט לבית. חברת ‘מעודד צבעים’ מציגה את החידושים וטרנדים בינלאומיים בתחום הצבע והטפטים, כאלו שישדרגו לכם את הבית לאין שעור. אפשר לקבל באמצעות טיפול והחמרים לכיסוי הקירות כל סגנון שתרצו לצור בבית: חדר ילדים מן האגדות, חדר יוקרתי ומפואר, פינה בסגנון הבוהו שיק מודרני ועכשווי, חדר כפרי, חדר הייטק במראה אבן , חדר צבעוני ועוד.

20150615_102228_resized_1
106il לייף סטייל עיצוב הבית

הטרנד הכי בולט בתחום הוא צבעוניות הקירות, מגמה אופיינית במיוחד לאירופה וארה”ב.

אייל כהן מעצב הבית של החברה מציין כי:  “אם עד לפני זמן לא רב הצבעים ששלטו בקירות הבית היו בהירים בגווני הלבן והבז’, כיום ניכרת יותר תעוזה מצדו של הקהל הישראלי”

20150615_102212_resized_1
106il לייף סטייל עיצוב הבית, חדרי ילדים

מעודד צבעים, חברה ותיקה בישראל (40 שנה) עובדת עם חברות הצבע והעיצוב המובילות בארץ ובעולם.  הצבעים הנועזים שיעשו לישראלים את הקיץ הם גווני אדום בוהקים, צבע קורל, גווני ניוד ואפרסק, צהוב וירוק מנטה. לדברי כהן שמסביר שלמרות הצורך בצבעוניות צריך להקפיד על מידה נכונה ולא השתלטות צבע על כל החלל.

כפי שיש עדכונים ושנויים בסגנון הלבוש, גוונים וטרנדים בתחום האופנה כך גם חלים עידכונים בטקסטורות במרקמים ובגווני הקירות אחת הטכניקות הצביעה החדשות הן חזרה למראה האבן והשיש.

אלי קוואג’רו יועץ צבע, נחשב לאחד מאומני הצבע המובילים בעולם, שבאמתחתו עבודות אומנות בצבע בחנויות הדגל של גדולי המעצבים בעולם, (כמו  ARMANI, PADANI, LOUIS VUITTON ועוד רבים וחשובים),  כיום אחד מיועצי הצבע הבכירים של החברה, קוואג’רו חושף את שיטות טכניקות הצביעה

מגמות השיש והאבן של עולם הטיח במראה הטבעי נוצר מאפקטים של חמרים טבעיים עם משחק מקצועי ואומנותי עם סוג צבע הנקרא סטוקו Lamundo המזוהה עם כל חנויות המעצב הנודע ברחבי אירופה – לואי ויטון

“סטוקו ”  משחת שיש, חומר מינרלי וגרגירים קטנים מאד היוצרים מראה מוחלק המזכיר  את שיש. בגוון חברות הצבעים השונות.

ה-טונצ’ינו פירנצה, מייצר מראה “מגורגר”. מתאים כחיפוי לאמבטיות, חיפוי קיר למטבחים וגם לקירות בחללים יבשים.

VM21
106il לייף סטייל עיצובים

ה-“פלאש פיינט”,  צבע דקורטיבי מנצנץ, פרי פיתוח  “מעודד צבעים”, היחיד בארץ המייצר צבע מנצנץ עם פתיתי אלומיניום בגוון לבן “שבור”,  ניתן לגוון בכל צבע.

ה-טפטים עשויים ממרכיבים טבעיים , טפטים המיועדים לחיפוי ריצפות בטון בחלל המגורים וסביבה חיצונית, טפטים לקירות חיצוניים ,טפט עשוי מPVC , רחיץ ברמה גבוהה, במגוון רחב של מרקמים, צורות ואפקטים דקורטיביים , הטפט אלסטי וגמיש עמיד בפני נימים וסדקים.  הטרנד הבולט כיום הוא הטפט הפרחוני.

shutterstock_267059831
106il לייף סטייל עיצובים

טפטים רב פעמיים אשר ניתן להסירם בקלות ללא מים חמים, לגלגלם ולהדביקם בשנית על גבי קיר אחר ללא פציעת הקיר וללא סימני חבלה.

לסיום במעודד צבעים תמצאו הכל מהכל. מעודד צבעים חברה וותיקה שבין לקוחותיה חברות בניה גדולות במשק, קבלני בניין מובילים, אדריכלים, מעצבים וכמובן לקוחות פרטיים.

ניתן לקבל הדרכה והתאמה ע”י צוותי מומחים של כל אחד מהתחומים השונים.

מעודד צבעים: אולמות תצוגה אשדוד וראשל”צ. www.meoded.co.il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

2 תגובות

סגור לתגובות.

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים