אירוע השקת CORE Wellness

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

באירוע ההשקה למותג מזון הבריאות האמריקאי המוביל לחיות מחמד CORE Wellness  הגיעו נציגי חנויות לחיות מחמד מובילים מרחבי הארץ, עיתונאים ואנשי תקשורת. המותג החדש מגיע בימים אלה לארץ ומשווק בלעדית בישראל על ידי היבואנית CONTIPET.

Wellness Core
Wellness CoWellness Corere

CORE Wellness- מבוססים על תזונה טבעית לגמרי המכילה רכיבי מזון היפו-אלרגניים ללא דגנים, חיטה, גלוטן, תירס, סויה, מוצרי חלב, חומרי צבע מלאכותיים, חומרי טעם וחומרים משמרים. תהליך ייצור המזון נעשה בדרך המונעת הכללת דגנים במזון ומסייעת להעלות את רמות החלבון והשומן, בדומה לנעשה בטבע. צוות הפיתוח של החברה כולל דיאטנים, וטרינרים המתמחים בתחום המזון. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד.

חברת CONTIPET מייבאת לישראל מגוון מותגים פופולאריים ביניהם: חטיפים, מותגי מזון, תוספי תזונה איכותיים, שימורים, חול ריחני לארגז צרכים, קולרים, רצועות לכלבים ולחתולים.

בין מותגי המזון המובילים של החברה:  Profine, ProSeries , Van-Cat, Hunter וכמובןSam’s-Field .

על פי פילוסופיית חברת Wellness, מוצרי המזון של CORE נרקחו בהסתמך על מוצאם של כלבים וחתולים לתזונה המורכבת בעיקר מבשר ולכן כל פורמולה מכילה ריכוז גבוה של חלבון מן החי באיכות גבוהה, כגון בשר, הודו או סלמון, בשילוב תערובת ייחודית של ירקות ומזונות בריאים, תוספים צמחיים וערכים תזונתיים גבוהים. כל זאת בכדי לספק את התזונה הטובה ביותר עבור חיות המחמד שלנו.

מוצרי ה-Wellness של Core נמכרים לכלבים וחתולים בוגרים וגורים ומגיעים בגדלים שונים

בין 1.5 ל-10 ק”ג בטווח מחירים: 99-389 ₪.

להשיג בחנויות המובחרות בלבד, לבירורים:

http://www.contipet.co.il/about

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים