לאילת חוזרים תמיד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

אילת העיר שתמיד חוזרים אליה. למלון, הים, האווירה, החופים והקניות…

לא משנה כמה פעמים הייתם באילת, כמה פעמים קיטרתם על הנסיעה, המחיר או הטיסה, תמיד חוזרים אל המקום האהוב, החופשה האילתית, שלא נס ליחה על התייר הישראלי והבינלאומי כאחד.

הגענו אני ובן זוגי שיחיה למלון קיסר פרמייר אילת. כן היינו פה לפני עשרים שנה, התארחנו פה כבר, מסתבר שהקיסר עדיין כמו בית מלוכה קלסי של הממלכה, חי וקיים בשיא התפקוד. הכל נקי ומוקפד כמו מלון חדש. אנחנו לא לבד בתחושה הנעימה לחזור למקום שכולו חוויה. אחד מהאורחים של בכירי חברת החשמל, אף הוא, לא שכח לציין בהתרגשות את שמחתו לחזור שוב לחופשה השנתית במלון, כשפגש באקראי את מנהלת המלון הנאה, שניהלה פגישה עסקית בלובי. אנחנו לא מקובעים, אנחנו מאותם אורחים נאמנים ויעילים. הרי מה הטעם לחפש בית מלון לאירוח, אם מובטח לנו שירות ויחס אישי, במלון מוכר ותיק ומנוסה.

מלון קיסר פריימר אילת
מלון קיסר פרמייר אילת

 מה המיוחד למלון קיסר פרמייר באילת מבחינתי? התחושה שיש על מי לסמוך, חופשה במלון קיסר פרמייר אילת, תמיד תשאיר אותנו בתחושה של: אשמח לחזור לכאן שוב. 

ראשית, אציין את המיקום, מלון הנופש קיסר פרמייר אילת ממוקם בחוף הצפוני, במרחק הליכה קצרה מחוף הים ובקרבת מרכזי הקניות והבילויים של העיר.

המלון הוותיק בעיר אילת, מבנה המסגיר את גילו בחוץ, רענן צעיר, תוסס ומפנק מבפנים. מלון קיסר פרמייר אילת עם מוניטין וניסיון רב כדי להכיר ולדעת מה יגרום לחופשה שלנו להיות חוויה שכייף לחזור אליה שוב. כך שאל תסתכל על הקנקן אלא מה שיש בתוכו, זו לא קלישאה.

להזמנות ומבצעים: 1-800-223536

המלצה של רות, אירוח במלון קיסר פרמייר. בטוחה שנחזור להתארח אצלם שוב.

יח”צ: וילדר תקשורת.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים