‘רואה לך בעניים’ – ניתוחי עפעפיים או הזרקות לפנים? מתלבטות? תשובה חד משמעית אין, אבל יש תובנות.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

חשוב לדעת!! לא כל טיפול אסתטי מתאים ומשיג תוצאות רצויות לכל אחת ואחד, במיוחד אלו שהתחילו לטפל בעור בוגר, בכוונה אני מציינת עור בוגר ולא אישה מבוגרת, כי לעיתים נשים צעירות יחסית בעלות עור בוגר. קמטים ושקעים בולטים בעור יכולים להיות גנטית גם לנשים בנות 40+, תופעה שכיחה יותר אצל בעלות עור בהיר, או נפגעות נזקי שמש כתוצאה מחשיפה ישירה ורבה לשמש. הן נדרשות לבצע טיפולים רבים יותר של הזרקות חומרים משפרים ומתקנים או לבצע ניתוחים פלסטיים בפנים.. 

'ההמלצה שלי' מאת: רות ברונשטיין כתבת לייף סטייל טיפוח ויופי 106il לייף סטייל מגזין: יופי וטיפוח.
‘ההמלצה שלי’ מאת: רות ברונשטיין כתבת לייף סטייל טיפוח ויופי.

 ניתוחי עפעפיים למי כדאי? מה יותר יעיל וזול? האם ניתוח עפעפיים מתאים למראה פנים מבוגר, או עדיף הזרקות מסביב לאזור העניים?

כאן המקום לדון בסוגייה לא מנקודת מבט של רופא, אלא מנקודת מבט סוביקטיבית המעוררת מודעות לתחום, ובדיקה מעמיקה אצל מומחים, לפני שאתן ממהרות להזריק או לטפל בנקודה כלשהוא, חשבו על טיפול הוליסטי ריאלי לתווך הארוך , כדי לקבל פיסול פנים במראה טבעי (ולא פלסטי שבלוני חסר חיות)  

‘רואה לך בעניים’ – העניים הם אחד המוקדים החשובים ביותר של הפנים, כשאנו מקיימים דיאלוג תמיד נסתכל לעניים של האדם איתו אנו יוצרים קשר בשיחה פיזית. העניים הם הראי של הנשמה, הרושם הראשוני – הכרטיס הביקור שלנו. לכן כולנו מתייחסות בחשיבות יתרה לנראות וטיפוח אזור העניים, התופסים את החלק הנכבד והעליון של פנינו.

טיפולי עניים – 

ישנם מקרים בהם נחדיר חומר מילוי לשקעים מתחת לעניים, חומר מילוי כדי לטשטש כהויות ולהעלים פיגמנטציה, נחדיר בוטוקס באזור הגבות והמצח כדי להגדיל את המרחק בין העפעפיים לגבות, ובכך להדגיש ולהבליט את גודל וצורת העין.

אך עדיין, לרוב הקפלים על העפעפיים והעור היבש כתוצאה מנזקי הגיל והשמש יזיקו ויפריעו, נתקשה לאפר את העניים בצללית כדי לטשטש את עודפי העור ולצור אשליית אחידות. הרי לא לכל אחת יש מאפרת צמודה וזמן רב לשם כך. הכל תלוי בכמות העור העודף, במקרים שממש אי אפשר להתאפר בצללית, סגירת העין חושפת את הקפלים ועודפי עור קימים מתחת לעניים, לדעתי המסקנה שכדאי וזול יותר בסוף לבצע ניתוח עפעפיים. תשובה זו תסיקו לבד להערכתי אם תמשיכו לקרוא…

לכן ולשם כך, חשוב ורצוי לעבור דווקא ניתוחי עפעפיים. לידעתכם, אלו לא רק ניתוחי אסתטיקה.

במקרים מסוימים ניתוחי עפעפיים הם ניתוחים בריאותיים והכרחיים, הממומנים ע”י קופות החולים, בגלל תחושת הקושי בפתיחת העין כשהשמש קופחת, זו אינה בהכרח רק כתוצאה מסנוור, אלא לעיתים קרובות זוהי תוצאה של עודפי העור המכבידים ומגבילים את היכולת לפתיחה המלאה של העין,  כמו כן מרחב הראיה מצטמצם ומגביל את איכות החיים בנהיגה ובצפייה מרחבית. כתוצאה מנזקי הקפלים, ‘ההמלצה שלי’ לתאם ביקור אצל רופא עניים של קופת חולים ולהציג את הבעיה הנ”ל, גם לאלו שיש ביטוח משלים או רגיל הקופה משתתפת או ממנת את כל הניתוח, חשוב גם לבדוק את העניין אצל רופא עניים מומחה עם ניסיון רב בתחום, לפני שמקימים טיפול הוליסטי כולל לטיפולים בפנים. ‘ההמלצה שלי’ לבקש לשוחח עם כמה מטופלות מרוצות. הקיץ זו התקופה הנכונה ביותר לביצוע ניתוח עפעפיים, ואכן אלו הניתוחים הנפוצים בתקופה זו. נשים רבות אינם רוצות להשתעבד לזריקות, איפור והדגשת עניים חשובה ומוסיפה המון ליופי ולמראה הכללי ובכלל נשים רבות בד”כ 50+ מעדיפות לבצע ניתוח עפעפיים עליונים וגם תחתונים המורידים את עודפי העור מתחת לעניים והתוצאות נפלאות.

בניתוח עפעפיים מוצלח, תמיד הפנים נראות צעירות ורעננות יותר, העניים היפות בולטות בגודלן ובצורתן הטבעית, כל המראה הכולל אסתטי ואישי ובלעדי למראה פניך. ‘ההמלצה שלי’ היכנסי לצפות בתמונות ברשת של עניים לפני ואחרי, הן כולן חוזרות להיות עצמן נאות יותר רק צעירות יותר….

יתרונות:

-זמן ניתוח קצר, חצי שעה בלבד.

-החלמה מהירה

-ניתוח שכיח

-אפשרות לשאיבת שקיות שומן מתחת לעניים, בזמן הניתוח, ל(א לבעלי עור עודף רב).

-תוצאות כמעט לכל החיים.

-חד פעמי

-מעלים פיגמנטציה

-מעלים כהויות מתחת לעיניים.

– יוצר מראה טבעי בעיר.

– לא יקר ביחס לתוצאות

-איכות חיים ומראה פנים צעיר יותר.

-ללא הזרקת חומרים.

סכנות:

רופא שאינו מומחה, לא יעריך נכון את כמות עודפי העור הרצויים מצב של הורדת יתר/ מעט מדיי,  שלא נדע מצרות…. ‘ההמלצה שלי’ לבדוק עם מטופלות קודמות ולא לחסוך בזמן, מדובר בניתוח חד פעמי.

לא כל אחת מרוצה מהתוצאה לה ציפתה….לצערנו אין עוד חומר שיגרום לנו להיות עם עור של תינוק כל חיינו. אני הראשונה לחכות….

לסיכום:

לא לכל הנשים עודפי עור בעפעפיים, לא לכל הנשים עור יבש,  גנטיקה וקורטוב של מזל עם טיפול נכון וטיפוח לאורך החיים  עם קרם לחות לעפעפיים, מריחת סרום עם קלוגן , קרם הגנה של 50 יופי נגד חשיפה לשמש בגיל מוקדם, ימנעו ויאריכו את תקופת היווצרות שקעים ועור מחוספס בעפעפיים כתוצאה מגיל. במקרים של עור שמור ומטופח שכזה בוודאי עדיף להזריק חומרי מילוי ושיתוק שריר הבוטוקס המונע צניחת הגבה לכיוון העפעפיים. אך אם יש לך קפלי עור מיותרים ובולטים להערכתי חבל על כספך, בכל צורות הטיפול לא תשיגי את המטרה הרצויה והמושלמת.

נשאלת השאלה מהוא הגיל הכרחי לביצוע ניתוח עפעפיים? לזה בוודאי אין לי תשובה,

הכל אידבידואלי. אך אם צריך לבחור בין ניתוח עפעפיים חד פעמיים, להזרקות באופן קבוע, גם אם פעם בשנה זול ועדיף לבצע ניתוח עפעפיים שמחירו כ 9000 ש”ח נכון לעריכת כתבה זו.

מה דעתכן? להערות הצעות ותגובות אשמח לענות, הכל עבורכם ולשירותכם. רות

 

למרפאות ב’ההמלצה שלי’ המקימות ניתוחים אלו: 

לחצי כאן – או התקשרי לד”ר יוחאי שושני אזור ירושלים והמרכז  050-6352344 מרפאת אופטימל

לד”ר גלזינגר במרכז/דרום  לחצי כאן   מומחה לניתוחי עפעפיים.

ד”ר שפירא תל אביב – מרפאות אילה לחצי כאן 

מאת: רות ברונשטיין כתבת לייף סטייל טיפוח ויופי 106il לייף סטייל מגזין: כתבת טיפוח אופנה ויופי

***** הכתבה זו מהווה ‘ההמלצה שלי ‘ בלבד, זוהי דעתי האישית והסוביקטיבית, על סמך הניסיון והידע שצברתי עם השנים בהם ביקרתי במרפאות וסקרתי את כל הטיפולים החדשניים בתחום. שוחחתי עם מטופלות רבות, ביקרתי במרפאות רבות, וקראתי מחקרים רבים בכל תחום שסיקרתי.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

תגובה אחת

  1. היי, רצינו לספר לכן על מכשיר ה NEWA לטיפול קוסמטי ביתי לחידוש, שיקום והצערת עור הפנים.

    המכשיר משתמש בטכנולוגיית 3DEEP לחימום עמוק של שכבת הדרמיס. באמצעות גלי רדיו RF אנו למעשה מדמים פעולה של יצור קולגן באופן פיזיולוגי ומבצעים פעולת אנטי-אייג’ינג למיצוק העור ומניעת קמטים.

    המכשיר הנו פיתוח ישראלי של חברת אנדימד ומשווק היום בהצלחה בארץ ובחו”ל.

    המכשיר מתאים לכל סוגי עור הפנים ולכל צבע עור, פועל ללא כאבים וללא כל תופעות לוואי.

סגור לתגובות.

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים