קריוקי, טרנד או תרבות בילוי – הביטבוקס התשובה לכך.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

קריוקי, טרנד חולף או תרבות בילוי? לפי ה”ביטבוקס” זו תרבות ישראלית המתעצמת וגדלה מיום ליום. רשת חדרי הקריוקי הפרטיים המצליחה שהוקמה בשנת 2013 בימים אלו התרחבה והשיקה סניף נוסף גם בעיר כפר סבא.

קריוקי ביטבוקס -חדר באוירת דיסקו
קריוקי ביטבוקס -חדר באוירת דיסקו

לא עוד ערבי קריוקי בבתים פרטיים שמופסקים בעקבות תלונת רעש המזיק לשכנים. חדרי קריוקי מעוצבים ומפוארים להשכרה זו תרבות בילוי המאגדת בתוכה מפגשים חברתיים במגוון עצום של אפשרויות: ערבי גיבוש, מסיבות יום הלדת, מסיבות רווקים, מסיבה בחדר באווירה נוסטלגית למסיבת רוק, ג’אז או קנטרי, מועדון פרטי לקרנבל ברזילאי, או טברנה ים תיכונית, מועדון באווירת קנטרי ועוד…

קריוקי ביטבוקס -חדר באוירת מוזיקת קנטרי
קריוקי ביטבוקס -חדר באוירת מוזיקת קנטרי

ה”ביטבוקס” רשת חדרי קריוקי פרטיים להשכרה, הוקמה ע”י שני צעירים מוכשרים שזיהו את הצורך העצום, וההנאה הצרופה בשירה בחברותא, פתחו ביזמתם חדרי קריוקי פרטיים ובכך גם מנעו מטרד רעש ודציבלים גבוהים משכנים רבים ברחבי הארץ.

צליל לינזר בן 24, ואחיו אביחי לינזר 27 יזמים צעירים שהתלהבו מחדרי ארוח פרטיים בחו”ל, קבלו השראה מחדרי הקריוקי ביפן שם חדרי הארוח והקריוקי פונים לעשירון העליון המעוניינים במקום דיסקרטי. צליל ואביחי מתגו ועצבו את חדרי הקריוקי בהתאמה לקהל הישראלי מכל גווני הקשת.

הביטבוקס  מציעה השכרה של חדרים פרטיים בגדלים שונים ובמגוון עיצובים. החדרים מאובזרים במערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם ונשלטות באמצעות אפליקציית קריוקי ייחודית.

במקום בר עשיר ותפריט מגוון כך שבנוסף לחלל שתבחרו לקיים את האירוע הפרטי שלכם , תוכלו להזמין שתייה ואוכל במקום.

ביטבוקס כפר סבא מציעים שבעה חדרים בסגנונות שונים: קאנטרי , גאז , אלקטרו , קאברט , דיסקו , פאנקי ולטיני (הגדול מגיע ל – 80 אורחים) ניתן לקיים אירועים בשלל סגנונות כמו ימי הולדת, ערבי חברה, אירועי צוות, מפגש חברים, בת מצוות ועוד.

BeatBox פתח תקווה, יצחק רבין 4 ליד תחנת הדלק. חניה חפשית

BeatBox כפר סבא רחוב: עתיר ידע 1, כפר סבא סמוך למתחם ‘אושילנד’. חניה חופשית!

להזמנת מקומות: 4513*

מחיר: חבילות הארוח מיועדות לבין 3-4 שעות, מ 60 ש”ח לאדם כולל חדר מאובזר + ומשקה

בילוי נעים!!

מה דעתכן. הקריוקי טרנד חולף או תרבות ישראלית לבילוי וכייף? נשמח לקרא את דעתכם כאן, או בדף הפייסבוק שלנו www.facebook.com.106il

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים