מזמינים אתכם: שבוע הספר העברי – 21-11 ביוני

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

החגיגה אף פעם לא נגמרת, עברה שנה והנה אנו שוב מגיעים לשבוע החגיגה של הספר העברי לקרוא, לבלות, ליהנות. השבוע זה כבר בפתח, יתקיים בתאריכים 21-11 ביוני.

מזימנים אתכם קוראי 106 ליהנות מחנות הספרים הגדולה במדינה, אלפי כותרים חדשים לצד ספרים שכבר ירדו מהמדפים, הנחות ומבצעים רבים מהם אפשר ליהנות, רק בירידי שבוע הספר.

לטובת המבקרים בערים הגדולות יציעו שפע השל חוויות: הצגות ילדים, הפעלות, יצירה, מופעים מוזיקליים, ספרייה ניידת, שעת סיפור ועוד.

 “שבוע הספר העברי” ה-53, יתקיים השנה בתאריכים 21-11 ביוני. ירידי שבוע הספר יתקיימו בתל אביב, ירושלים, כפר סבא  ובעוד כ-40 יישובים ברחבי הארץ.

שבוע הספר העברי מתקיים השנה בסימן החוק להגנת הספרות והספרים שנכנס לתוקף בפברואר השנה: “לראשונה מתקיים שבוע הספר העברי השנה בסימן כניסתו לתוקף של החוק להגנת הסופרים והספרות בישראל”, אומר אמנון בן שמואל, מנכ”ל התאחדות הוצאות ספרים בישראל, “החוק נותן יתרון חשוב מאד לשבוע הספר העברי וזו הפעם היחידה בשנה שבה ניתן לתת הנחה של עד 20 אחוזים על כל הספרים המוגנים בחוק”.

שבוע הספר-צלם אמנון בן שמואל
שבוע הספר-צלם אמנון בן שמואל

“אומנם השנה מדובר בספרים שיצאו לחוק רק מחודש פברואר”, מוסיף בן שמואל, “ביטוי גדול יותר לחוק וליתרונותיו יבוא כבר בשנה הבא ויפיח רוח חדשה בשבוע הספר, המוסד המסורתי”.

במשך עשרה ימים מציע שבוע הספר את חנות הספרים הגדולה בישראל, בה ניתן יהיה למצוא אלפי כותרים חדשים ורבי מכר,  לצד ספרים שכבר אינם נמצאים על המדפים בחנויות ושניתן למצוא רק בירידי שבוע הספר של התאחדות הוצאות הספרים בישראל.

בנוסף מציעים ירידי שבוע הספר מגוון אירועי תרבות וחוויה לכל המשפחה ביניהם שעת סיפור, הצגות ותיאטרון בובות על פי ספרות מופת ישראלית לילדים ונוער, מופעים מוסיקאליים ועוד.

אירועי שבוע הספר בתל-אביב-יפו יתקיימו בכיכר רבין בשיתוף עיריית תל-אביב-יפו, אגף התרבות והאמנויות, המחלקה למופעים.

חושב לדעת! בירושלים עובר  היריד למתחם הבילוי והתרבות, “התחנה הראשונה” 

השנה תפעיל עמותת ״ספרי מפתח״ את מתחם הפעילות והתוכן המרכזי בכיכר רבין , עולם ״תקרא תצליח״(בחסות בנק הפועלים). המתחם יפעל בין השעות 18:00-20:30 לילדים שפע הצגות  של תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער, התאטרון של ענת סליצקי ואחרים, הפעלות יצירה ושעת סיפור.

עוד במתחם, ספרייה ניידת עם אלפי ספרי קריאה, מחצלות ופופים לקריאה באוויר הפתוח, פיסול בבצק סוכר של דמויות מתוך ספרי ילדים אהובים, מפגשי חלומות מצויירים עם המאייר עמוס אלנבוגן, קירות צילום ססגוניים ועוד.

בונוס נוסף! לראשונה  ייחנך במתחם ״חניון עגלות ילדים״ לרווחת ההורים המשוטטים, בו יוכלו להשאיר בהשגחת סדרנים את העגלות ולבלות עם הילדים במתחם התוכן.

אוהבים לקרוא ?בואו לשבוע הספר!

לתושבי תל אביב והמרכז  ביריד מתחם מוזיקה חיה, “רוק בשבוע הספר”, בסימן רוק קלאסי ובלוז אותו מפעילה רשת “מייקס פלייס”. מדי ערב, בין השעות 23:00-21:00 על הבמה יופיעו  הרכבים נבחרים שיבצעו את מיטב השירים האהובים על כולנו.

לתושבי ירושלים במתחם “התחנה הראשונה”, אשר הפך בשנים האחרונות למרכז של בילוי תרבות והעשרה, ביריד יתקיימו מדי ערב הצגות ילדים, המבוססות על ספרי ילדים אהובים.

לתושבי השרון בעיר כפר סבא יתקיים גם השנה היריד ברחבת בית ספיר.

שבוע הספר העברי בואו ליהנות מספר טוב ופעילות חברתית תרבותית.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים