מדרסים ביו דינמיים, footbalance חידוש מהפכני!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 footbalance מדרסים ביו דינמיים מהפכניים, ההצלחה העולמית מעכשיו גם בישראל!

פרי פתוח מהלסינקי פינלנד(2003), ופטנט של מדרסים ביו דינמיים בשיטת פוטבאלאנס, המדרסים הראשונים והיחידים בעולם אשר עוזרים בשיקום ולא רק אביזר אורתופדי להקלה במצב כף הרגל.  עד 2003 השקיעו תמיד במדרסים שהיו בעצם מאותה טכנולוגיה, מזה שנים רבות, באמצעות הטבעה על מצע של גבס.

הטכנולוגיה הביו דינמית מאפשרת אבחון דיגיטלי הכולל סריקה של כף הרגל  והתאמת המדרסים באופן מקצועי ומיידי קבלתו במקום הבדיקה.

רקע כללי: בעולם המערבי ,הנעלים ואי הליכה על כפות הרגליים הביאה עמה כאבים. טעות לחשוב שהכאבים נובעים רק מהגב, הבסיס להליכה אלו כפות הרגליים הכף רגל עשויה מעבר לעצמות גם בגידים, שרירים רצועות וורידים.

החברה הוקמה על מנת לפתור ולהתמודד עם כמה אתגרים.

ראשית: לחסוך מדידות וזמן יקר .

ב. להוריד עלויות מחיר המוצר ולהנגיש אותו לציבור הרחב

ג. להצליח לעזור למטופל לשקם את כפות הרגלים.

על פוטבאלאנס – http://www.footbalance.co.il/אודותינו

המוצר עצמו ממנו יוצרים את המדרס הביו דינמי החדש, מגיע כיחידה אחת ויש אבחון מדויק על כף הרגל. נעשה במקום אבחון מקיף של כף הרגל בעזרת מכשיר הפודוסקופ, המכשיר המהפכני מאבחן את כל מאפייני הרגליים בדיוק רב, סורק את כפות הרגליים ומצלם אותן, את הצילומים של כפות הרגליים מציגים ללקוח כאשר שכל אחד יכול לראות את התמונות שלו. אלו המדרסים היחידים שמסייעים בשיקום כף הרגל.

הרגל וכל הבעיות נובעות מהיחלשות התנוונות.  מדרסים ביו דינמיים FootBalance מיוצרים מקשת ייחודית של חמרים כאשר מתקרר החומר נשמרת הדינמיות. ותמיד המדרס יחזיר אותה למצב האופטימלי שלה. מעבר להיותו פעיל. הרגלים משתנות בתהליך הריפוי. מציעים לבוא לבדוק ולחזור כדי לצור התאמה מחדש ולא צריך לזרוק את המדרסים.

נציגי החברה בישראל מציינים כי המדרסים מעניקים טיפול אקטיבי בבעיות שנוצרו עקב פציעה או שחיקה לאורך השנים, מעבר לתמיכה האורתופדית שמעניקים מדרסים לכפות הרגלים.

מחיר מדרסים ביו דינמיים FootBalance: נע בין  הכי יקר 790 ש”ח – ל 590 ש”ח הזול ביותר. ובהחלט הוזלה משמעותית ממחירי המדרסים שהיו עד כה במחיר עלות גבוהה לפחות פי 2 וללא דיוק של 100% כפי שהטכנולוגיה המהפכנית של המדרסים הFootBalance מציעים לצרכנים.

אורך חיי מדרסים FootBalance: אורך חיי המדרסים תלויה בחומרת מצב הרגל והשימוש. ממוצע של חיי מדרס כאורך חיי הנעלים של הנועל אותם.

ממה מורכבים המדרסים ביו דינמיים FootBalance ? ולמה לבחור פוטבלאנס  – http://www.footbalance.co.il/למה-פוטבלאנס

המדרסים עשויים שכבות של פולימרים. שמתקררת ושומרת על ההטמעה. המדרסים המהפכניים נוצרו לאחר מחקר אקדמי, ותו התקן בתהליכים.

המדרסים מתאימים גם לבעיות כפות רגלים כדורבן.

אורטופד מתמחה בבעיות כפות רגלים, המטפל בפציינטים רבים עם בעיות מיוחדות בכפות הרגליים ציין במסיבת העיתונאים שנערכה השבוע

“טכנולוגית המותג מאפשרת לבחון את כף הרגל, אני כרופא רואה שינויי במטופלים. זה עובד וחשוב לעיצוב כף הרגל”.

המוצר מוכח לאחר מחקרים ולאחר שימוש ברחבי העולם. המשמעות של כך היא במיוחד לרצים המרגישים תמיכה לגוף, המדרסים אינם מקשים על כפות הרגלים רגישות, נוח להם עם הנחיתה על העשב או האדמה. אזורים בהם קיים כאב, הלחץ בהם מופחת, ובאמצעות המדרסים ניתן להקל ולהסיר את הכאב.

 

המון אנשים הסובלים מבעיות כפות רגליים, מחקר שנערך בקרב אלו אשר השתמשו במדרסים, הראה שהטיפול באמצעות המדרסים הביו דינמיים FootBalance  עזר לכל הגוף מעבר לטיפול בכפות הרגליים. “זה ימשיך לעבוד ויוצר גוף חזק יותר” מציין הרופא האורתופד. 

הרכבתי לנעליי מדרסים ביו דינמיים FootBalance ואני מחכה לתוצאות! בינתיים התחושה נפלאה כאלו אני דורכת על שק אויר.

אחד היתרונות הבולטים של המדרסים  ביו דינמיים FootBalance באפשרות להתאימם מחדש והשימוש לאורך זמן.

 ללא צורך ברכישת מדרסים ביו דינמיים חדשים!

מדרסים ביו דינמיים FootBalance כבר מעל 10 שנים קימים בעול. ומשווקים ב-50 מדינות ברחבי בעולם, מיליוני לקוחות מרוצים, למעלה מ 500,000 מדרסים נמכרים ברחבי העולם בכל חודש.

מדרסים ביו דינמיים FootBalance משווקת ברשתות רבות, בין השאר: אינטרספורט , ספורטפדיה ועוד, ובימים אלה, נפתחות נקודות מכירה חדשות בכל הארץ.

1-700-506-850  לשירות לקוחות.

לדף הפייסבוק לחצו 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים