לראות את כולם I-OPTIC SEE THE DIFFERENCE

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

 לראות את כולם עם משקפיי רשת ה I-OPTIC .

קמפיין מסחרי בועט ונועז עם אמירה חברתית פלורליסטית, של רשת האופטיקה I-OPTIC הובילה אותי לאמץ את הסלוגן  SEE THE DIFFERENCE ולהתאים לעצמי משקפיי ראיה.

הקמפיין עושה שימוש באנשים אנונימיים מכל קשת החברה הישראלית: דתיים, חרדים, ערבים, נשים, גברים ועוד בשגרת היום יום המבטא ומדגישה את הרב גווניות של החברה בישראל.. כל אחת מהדמויות בקמפיין צולמה בנוף ובלוקיישן הביתי והסביבתי המייחד את זהותה החברתית, סגנונה ויחד  הדמויות כולן יוצרות תחושת הזדהות וסולידריות המבטא אושר ועושר פלורליסטי מכור ההיתוך הישראלי.

I-OPTIC אופטיקה, קמפיין נועז וחדשני
I-OPTIC אופטיקה, קמפיין המשקף את החברה הישראלית על כל גווניה. צילום: עופר חג’יוב

כמי שעוסקת במחקר על יכולתה של אמנות להביע אמירה חברתית, הקמפיין מנכיח את הקשר של אומנות ואופנה להדגשת החיבור בין השונה והשווה.

הקמפיין הישראלי בהווייתו מצליח להראות כיצד אופנה, סטייל וכמובן מותג איכותי, משתלבים היטב עם כל בני האדם באשר הם, ללא הבדלי גזע, מין ולאום.

I-OPTIC אופטיקה, קמפיין נועז וחדשני
I-OPTIC אופטיקה, קמפיין נועז וחדשני צילום: עופר חג’יוב

בתרבות צרכנית, לסיפוק צורך הרכישה הבלתי נדלה, ומכורה למשקפיי שמש, ולא משנה כמה זוגות משקפיי שמש ברשותי, לרגע לא חשבתי שמצמוץ בעיניים זו קריאה לשינויי, תזכורת לרכישת משקפיי ראיה.

I-OPTIC אופטיקה.

 

מזמינה אתכם להתאהב במותג: סניף קניון איילון- קניון איילון. סניף רמת גן-שד’ אבא הלל 2 (מגדל משה אביב), רמת גן. סניף ירמיהו- רח’ ירמיהו 33 ת”א. סניף תל אביב –גינדי TLV. סניף רמת אביב-קניון רמת אביב- אופטיק דורון קומה 1. IOPTIC CONCEPT קומה 2. סניף הרצליה- שד’ אבא אבן 10 (מגדלי אקרשטיין). סניף פתח תקווה-הקניון הגדול פתח תקווה. סניף ראשל”צ– קניון ראשונים. סניף ראשל”צ-קניון הזהב.

אינסטגרם: IOPTIC טלפון:  1-700-555-112 פייסבוק: I-optic

צילום: עופר חג’יוב

 

יח”צ: גולן תקשורת שיווקית נהרדעא

 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים