יהודים וערבים מוסקים ב 7 בנובמבר, שותפות יהודית ערבית בחיבור אל הטבע

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

יהודים וערבים מוסקים ב 7 בנובמבר, שותפות יהודית ערבית בחיבור אל הטבע

בואו לקחת חלק במסיק של סינדיאנת הגליל

בימים כאלה, בהם התקשורת והרשתות החברתיות גועשות בסיפורי אימה שמדגישים לנו מי ידיד ומי אויב, ואת השנאה ההדדית, ישנה האפשרות להתמקד ביוזמות מקומיות של שותפות הדדית, ולחזק מסדרונות של שפיות. המיזם של סינדיאנת הגליל, הגוף המוביל לסחר הוגן בישראל, מזמין את כל מי שרוצה לקחת חלק באינטראקציה בין אישית, שמסריה שלום, אחווה, וקשר בלתי אמצעי עם האחר, לפעילות של שותפות שבמרכזה חיבור אל הטבע, עבודה משותפת, ואהבה לזיתים- עצי הזית, מסר לשלום, התוצר, טעמו מעדן במאמצי פעולה משותפת יהודית-ערבית.

 אדמות רוחא – ואדי ערה

“בשבת, 7 בנובמבר, נצא למסיק הזיתים ההתנדבותי השנתי של סינדיאנת הגליל. הצטרפו אלינו ואל עשרות המתנדבים שמגיעים מדי שנה לקדם שיתוף פעולה יהודי ערבי” כך נמסר מסינדיאנת הגליל.

PicMonkey Collage sindiana

סינדיאנת הגליל היא הגוף המוביל בישראל לסחר הוגן. העמותה הוקמה ב-1996 במטרה לקדם הזדמנויות כלכליות ומקומות תעסוקה לנשים ערביות, והיא מחויבת לערכים של שלום, שוויון ורווחה.

לפני חמש שנים נטענו כרם של אלפי עצי זית באדמות רוחה שליד ערערה. הזיתים הפכו למקור של שמן זית אורגני ואיכותי. שמן הזית נמכר ברחבי העולם וכן במרכז המבקרים של סינדיאנת הגליל בכפר כנא, ובתל אביב, ברחוב העליה 45 בתל אביב (03-537-3268).

כרם הזיתים ברוחא הוא  מיזם חדשני וארוך טווח, יחיד מסוגו בחברה הערבית. אדמת בור שהיתה שטח צבאי סגור במשך עשרות שנים הפכה לכרם זיתים מניב בבעלות משפחות מואדי ערה. שיתוף הפעולה בין סינדיאנת הגליל למשפחות מהווה דוגמא לקידום החקלאות הערבית וליוזמות ברות קיימא נוספות לטובת הפיתוח והשגשוג של כל החקלאים באזורנו.

להרשמה למסיק מלאו את הפרטים בטופס המקוון – להרשמה

לבאים למסיק: אנא דאגו להצטייד בבקבוק מים של 1.5 לכל אדם, כובע ומזון לארוחת בוקר. בשטח תוגש ארוחת צהרים טבעונית.

לפרטים נוספים ויצירת קשר: דף הפייסבוק של סינדיאנת הגליל. ניר נאדר: 0506839443 דוא”ל   [email protected]

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים