חדש ב Laline השקת “A whole new world”

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

Laline – כבר מזמן הפכה להיות מותג בינלאומי המסתעף ברשת בינלאומית גדולה, לטיפוח הגוף והנפש. Laline משיקה בימים אלה מהלך מיתוג חדש תחת הסלוגן ” A whole new world / by Laline

המיתוג החדש מקיף את מכלול המוצרים  של Laline  הוא כולל עיצוב חדשני ומרענן של אריזות  ופורמולות מעושרות, שדרוג העיצוב והקומפוזיציה של החנויות והשקת ניחוחות ומוצרים חדשים.

 במסגרת ההשקה החלה  בLaline  שיטת שלושת הצעדים לחוויית טיפוח  על פי Lalineמים, גוף ורוח.

אילת לוי פלד, מנכ”לית Laline, אמרה במסיבת העיתונאים כי הרשת ממשיכה לחדש ולרענן במטרה להמשיך לרגש את הלקוחות ,לשמור על מובילות ולסייע לללין לשכפל את ההצלחה הישראלית גם בשווקים בינלאומיים חדשים ונוספים, להפוך את חווית הקניה לידידותית ונעימה”..

העיצוב החדש אכן משדר קו עיצובי אסתטי, הצבע הלבן מעניק תחושת טוהר והריח מזמין אותנו הלקוחות להיכנס שוב ושוב פנימה, לחלל המשקף את כל מה שהוא בעצם  Laline: קלאסי, הרמוני, נקי ומפנק.

החוויה בחנות כמפלט- בריחה לעולם של יופי, שלווה, טוהר ופינוק.

לעיצוב החנויות מבנה אסטרטגי חדש שמטרתו להעצים את חוויית הלקוחות ולאפשר התמצאות נוחה יותר במגוון העשיר של המוצרים והסדרות. אריזות המוצרים המוכרות לנו מתחלפות באריזות ייחודיות בעלות מראה אקסלוסיבי.

סדרה קלאסית הכוללת שמונה ניחוחות דגל, שכל אחת מהם מאופיינת בצבע שונה ובמודול עצמאי להתמצאות בין כל המוצרים מהניחוח הנבחר. כל אחד מניחוחות הדגל כולל 17 מוצרי Best sellers של ללין. בכל מודול מסודרים המוצרים ע”פ שיטת הצעדים, מהמדף העליון לתחתון: מים- רחצה, גוף- טיפוח הגוף, רוח- בישום.

ניחוחות חדשים

– LEMONGRASS VERBENA Vanilla Pink Peper ו- VANILLA PINK PEPPER

תווי הניחוח: וניל,גרגרי פלפל ורוד, מנדרינת טנג’רינה, ציפורן החתול, שושנת העמקים

Lemongrass Verbena

תווי הניחוח: למון גראס, ורבנה,ליים, תפוז ברגמוט

פורמולות חדשות

פורמולות חדשות עשירות במרכיבים טבעיים, כמו: חוחובה, אלוורה, קלנדולה, בוראז’ ועוד מבחר תמציות ושמנים מטפחים.

שיטת הצעדים החדשה – Step by Step

צעד 1- מים– מוצרי אמבט ורחצה: ניקוי וחידוש העור

צעד 2- גוף – מוצרי טיפוח הגוף: העשרה של לחות והזנה

צעד 3- רוח– מוצרי בישום ואוירה: השלמת הנוכחות עם ניחוח ייחודי.

סדרות ייעודיות: לצד הסדרה הקלאסית בניחוחות האהובים  קיימות גם סדרות ייעודיות : נערות, ילדות, גברים, תינוקות וטיפוח הפנים. אליהם מתווספים מבחר מוצרי טקסטיל, איפור, אביזרים ומתנות.

רשת Lalineנוסדה בשנת 1999 ומונה כיום למעלה מ- 100 חנויות בארץ ובעולם. הרשת משקיעה רבות בחדשנות ובפיתוח יתרה מכך, Laline שחרטה על דגלה אחריות חברתית מעורבת בתמיכה ובקידום עמותות הפועלות לטובת ילדים, נוער, נשים ועוד.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים