הכי פשוט להגן על עצמנו אחרי סדנה מעצימה לנשים

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

בימים כאלו של אלימות, הטרדות מיניות בלתי פוסקות של נשים בכל מני ארגונים בהם הגברים דומיננטיים כמו בפוליטיקה, בצבא, משטרה, נבחרי ציבור ואפילו בתקשורת ובתאטרון, אנחנו חייבות לחזק את ביטחוננו, את היכולת שלנו להגן על עצמנו להתנגד או לתקוף חזרה מבלי לחשוש.

אם היו אומרים לי קודם שכל הנשים יכולות להגן על עצמם ולהביס תוקפים או מטרידנים הייתי ללא ספק אומרת שאין סיכויי, בוודאי גם אתן…אז לא, ממש לא, אחרי הסדנה המעצימה להגנה עצמית עבור נשים של  יהודית סידיקמן המדהימה, מנכ”לית ומייסדת עמותת “אל הלב” אתן תהיו בטוחות יותר וכן זה בטוח שאפשר.

הזמנה כזו מצד העמותה הובילה אותי להשתתף בסדנה, האמת שהיתי סקפטית, מבחינתי מי שחזקה ומגיבה בתקיפות תצליח להבריח גבר מטריד ומי שכל כך פוחדת וחסרת ביטחון בטח לא תצליח לגבור על גבר חזק פיזית.

מסתבר שתגובות נרכשות בסדנה יגרמו לתבוסה של כל מטריד, סדנה שמעצימה ומלמדת טכניקה, שגם תתאים לבחורה הכי שברירית קטנה וחלשה.כריכת הספר

הסדנאות הללו נעשות ע”י עמותת “אל הלב” אשר הוקמה כבר בשנת 2003 בניהולה של יהודית סידיקמן, יוזמה חשובה שכדאי שנשים רבות תכרנה בשיטה הזו. מטרת העמותה  להעצים נערות ונשים המעוניינות לעסוק באומנויות לחימה באופן מקצועי, מתוך כוונה לתרום ליצירת אקלים חברתי של שוויון הזדמנויות.

תכניות העמותה כוללות התייחסות רב ממדית לתופעת האלימות ומקנות מערך משולב של מיומנויות פיזיות ורגשיות להעלאת הביטחון, מידת האסרטיביות, תחושת המסוגלות והיכולת לשמירה על מרחב אישי בטוח בכל היבטיו, תוך נקיטת מדיניות של אי-הסלמה ויציאה ממצבי סיכון.

הסדנאות ולימודי ההכשרה ניתנות מתוך מחויבות, מסירות ותחושת שליחות עמוקה.

לעמותה מערך ארצי של הכשרה, הדרכה, פיתוח תכניות, חינוך והסברה בתחום צמצום ומניעת אלימות פיזית, מינית, רגשית וכלכלית המופנית כלפי, נשים.

ב- 2005 עמותת ״אל הלב״ קיבלה את הרישיון להיות הנציגה הישראלית של “התנועה העולמית להגנה עצמית מעצימה” ולפתוח קורסי ״אימפקט״ לנשים.

 

רוצות להרגיש בטחון? אתן חייבות ליהנות כמוני בסדנא, והכי חשוב להבין שכולנו יכולות להגן על עצמנו 

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים