שיתוף פעולה ייחודי בין קרן פלס לרמי קליינשטיין באירוע התרמה מיוחד לעמותת בקול

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

מופע התרמה לארגון “בקול” –

25 במאי 2016 , היכל אמנויות הבמה הרצליה

הזמנה קרן פלס וקליינשטיין

קרן פלס ורמי קלינשטיין חוברים למפגש עוצמתי  על במה אחת, תשעה נגנים, די ג׳י לוהטת ואש על הפנים. במהלך המופע יבצעו ממיטב הלהיטים שכתבו במהלך שנות קריירה מוצלחות לעצמם ולאחרים, יציגו שירים חדשים מתוך האלבום החדש, ובקיצור, מה שמתחיל כמו קונצרט לשני פסנתרי כנף, מסתיים במסיבת דיסקו שמחה וסוחפת! רגע וזה לא הכל, כל ההופעה למען מטרה חברתית חשובה ואתם מוזמנים להשתתף.

המופע יונגש במלואו לכבדי שמיעה, באמצעות מערכת שמע ותמלול בזמן אמת וכל ההכנסות מערב זה – קודש לפעילות העמותה וקידום תכנית להעצמתם ולרווחתם של צעירים כבדי שמיעה. התכנית לרווחתם של צעירים מתייחסת לנושאי הליבה המעסיקים אותם תוך שימת דגש על פיתוח יכולות מנהיגות, מעורבות ואקטיביזם על מנת שיכולו לסחוף, להשפיע ולחולל שינוי בחייהם ובחיי חבריהם בתעסוקה, בזוגיות, בפנאי, בחברה ובעזרה עצמית.
בקול הינו הארגון המייצג את כבדי השמיעה בישראל ופועל להעצמה, שוויון הזדמנויות ושילובם של אנשים כבדי שמיעה בכל תחומי החיים, כך שיוכלו למצות את כישוריהם, בכל תחום, על פי נטיות ליבם.

מופע התרמה לארגון בקול –25 במאי 2016 , היכל אמנויות הבמה הרצליה-

20:00 : קבלת פנים

21:00 : תחילת המופע

כרטיס:  500 ש”ח , 300 ש”ח .

  • הארוע בהנחית הילה קורח.

על עמותת בקול – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים (ע”ר)

ארגון בקול הינו הארגון המייצג של כבדי השמיעה והמתחרשים בישראל ופועל בפריסה ארצית מאז שנת 1997 למען שיפור איכות החיים ורווחתם של אנשים כבדי שמיעה מעל גיל 18 באמצעות חקיקה וסינגור, קידום נגישות, העלאת מודעות לנושא הירידה בשמיעה, הדרכות על אבזירי עזר ועידוד אנשים כבדי שמיעה להתמודד עם המגבלה. הארגון פועל להעצמה, שוויון הזדמנויות ושילוב של כבדי השמיעה בישראל בכל תחומי החיים, כך שיוכלו למצות את כישוריהם, בכל תחום, על פי נטיות ליבם.

לארגון בקול ניסיון רב שנים בהפעלת תכניות לכבדי שמיעה.

להזמנות במייל: [email protected] / בטלפון: 052-5335489

  • העמותה מוכרת לצורכי קבלת תרומות עפ”י סעיף 46 א’ לפקודת מס הכנסה
  • עוד על ארגון בקול באתר האינטרנט www.bekol.org
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
Email
WhatsApp

הצטרפו עכשיו
לקבלת המלצות והטבות ישירות למייל

מתעניינים בקשר ישיר וקבוע?... הצטרפו גם לאינסטגרם!

פוסטים אחרונים